sobota, 4. oktober 2008

Vabilo na čaj

Jaz ne bi bila jaz, če ne bi znala vsega zakomplicirat :)))))
Po navdihu mini albuma sem naredila tudi tole majhno vabilo na dober čaj.







Vabilo je prirejeno največji megastabilities šabloni - long classic scalloped rectangular.
To sem uporabila za notranji sloj vabila.
"Ogrodje" vabila je narejeno tako kot zunanja stran mini albuma. Na sredini sem naredila 0,5 cm širok prepogib, ker je v vabilu tudi vrečka čaja in en tagec s prijaznim vabilom.
Dodala sem še Sariko, trak, nekaj rožic in dodatkov.

6 komentarjev:

  1. vau, še ena krasota... res perfektna izvedba, všeč mi je.

    Objem,
    Anja

    OdgovoriIzbriši
  2. zelo dobra in izvirna ideja, zelo mi je všeč!
    Lp Monika

    OdgovoriIzbriši
  3. Dvakrat pohvaljena! :)
    Prvic, ker si znova naredila eno superca voscilnico, sem ze na srecanju obcudovala tvoja mini spominska albuma za organizatorki.
    In drugic, ker ti je uspelo omogocit anonimne komentarje :)

    Za nazaj in za naprej naj torej tukaj povem: lepe stvari izdelujes in rada pridem pokukat na tvoj blog.

    Na zdravje! Tokrat kar s skodelico caja! :)

    LP, Tulpika

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti ti Tulpi ti!!! Anonimni komentarji so omogočeni že skoraj cel mesec :p

    Drugače pa :) hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  5. :O A res? Vidis, bi se mi morala kaj pohvalit, c c :))) Pridna :)

    LP, Tulpika

    OdgovoriIzbriši
  6. tole vabilo je res nekaj prekrasnega!
    sicer je pa vsak izdelek izpod tvojih rok umetnija

    OdgovoriIzbriši