sreda, 29. oktober 2008

Prvi letošnji snežaki

Konec lanskega leta sem se odločila, da bodo letošnje božično - novoletne čestitke snežakasto obarvane :)
Nekaj sem jih naredila takoj (waterfall tehnika), večina šele prihaja.



Končno sem dočakala štampiljko snežaka, ki sem ga nestrpno pričakovala že od tistega trenutka, ko sem ga videla prvič. V Stampavie so namreč zelo prebrisani, saj že veliko vnaprej pokažejo serijo štampiljk, tiste, ki so v njihovem ustvarjalnem timu jih dobijo zelo kmalu in se nato bahajo s čestitkami, navadni smrtniki pa doooolgo časa hlepimo po njih.


Trgovine, ki prodajajo njihove štampiljke, pobirajo prednaročila, zraven pa je napisan še okvirni datum pošiljanja, ki pa se ponavadi zavleče.


V tej trgovini, kjer sem naročila snežaka, so imeli še dodatne težave - pošiljka je bila iz neznanega razloga vrnjena naslovniku. Naročilo je naredilo dodaten teden poti. Lastnik trgovine je bil tako razočaran nad zadnjimi prednaročili in komunikacijo s Stampavie, da se je odločil, da sploh ne bo več prodajal štampiljk. Škoda.



No, takšne težave s pošto so vsepovsod :( včasih sem prav jezna nanje. Sploh pa so se mi usedli na živce, ker ob sobotah ne dostavljajo več (razen redkih izjem).



Zdaj pa jezo na stran :))) snežaka imam in končno lahko začnem delati na božično - novoletnih čestitkah :)

Idejo za postavitev čestitke sem dobila pri Marie Kirkwood, ona pa je idejo našla pri Lauri Fredrickson.
No, priznam, da sem šele zdajle pogledala na Mariin blog in da se pošteno tolčem po glavi, saj je ta sistem čisto enostaven, le jaz sem se ga lotila malce narobe. Raje ne razlagam :)))






Uporabila sem bel šeleshamer, Fiskarsovo šablono za kroge in Shape Cutter, štampiljka snežaka in doma narejene štampiljke snežink, kupljene snežinke, VersaMark watermark, prozoren in bel embossing prahec, grelna pištola, modre blazinice, barvice, papirnati brisalec in white spirit.

:) meni je druga bolj všeč :)

8 komentarjev:

  1. Kako lep motiv snežaka, tak res vesel, navdušen nad zimo :)
    Tudi postavitev čestitke je super in omogoča dovolj hitro delo, če se jih lotiš v večji količini :)
    Mi je pa za pikico bolj všeč, kako je pobarvan snežak na prvi sliki. Podlaga pa pri drugi :)
    Komaj čakam nove čestitke..

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa, nežna čestitka! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudoviti čestitki. Takega snežakca bi imela tudi jaz :))

    OdgovoriIzbriši
  4. Hi, hi, Sonja :) meni je tudi prvi lepše pobarvan in podlaga mi je tudi druga ljubša.
    Sem malo eksperimentirala. Škoda, da nisem delala obeh hkrati, saj bi tako lahko naredila boljšo kombinacijo :)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo mi je všeč postavitev čestitke, jo bom kar uporabila, seveda pa bom prej pregledala še bloga tistih dveh gospeh, ki sta postavitev naredili prej.

    Sonja K.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ideja tale s kroglami!! Lepe barve in čudovit motiv! Si pa vse skupaj tudi zelo dobro skombinirala!

    OdgovoriIzbriši