petek, 10. oktober 2008

Na sprehodu / On walk

Danes sva z Jakobom naredila kar nekaj kilometrov. Revček ima zlomljeno nadlahtnico v komolcu in je zaradi gipsa zelo štorast. Sam se bolj težko razmiga, zato sva si vzela čas za doooolg sprehod.
Dopoldne sva bila v trgovini, potem sva gledala tovorni vlak, kako so ga nalagali, popoldne pa smo še z Matevžem nabirali divje kostanje. Upam, da naredimo kaj lepega iz njih :)

Jakob me je danes spomnil, kako sem komaj čakala, da začne Matevž govoriti. In ko je končno le začel, ni mogel prenehati, pravzaprav je še vedno bolj malo tiho :)))
Jakob je vso pot "žlobodral" :) o tem, kako mu bom kupila novega Tomažka. Da ima doma kar 5 Tomažkov in za zraven še cel kup njegovih prijateljev ni hotel slišati. Danes je "moral" dobiti novega. Potem pa sva ga iskala po trgovinah, pa ga nikjer niso imeli ;( (še dobro, da ne ve, da se ga v BC pa da kupit :))). Celo pot nazaj pa je razlagal, kako niso imeli v nobeni trgovini Tomažka.

Ker sem se z Jakobom kar dobro sprehodila, sem končno dobila inspiracijo, kako dokončati z belim StazOnom na pavs odtisnjeno Sariko.
Z zadnje strani sem jo še rahlo embosirala in ponekod senčila. Potem sem jo obrezala s hroščkom in prišila s perlicami na temno rdečo osnovo, ki je prav tako izrezana s hroščkom.
Da čestitka ne bo preveč polna, sem dodala pavs čipko, s hroščkom embosirano podlogo in osnovo za voščilnico v enaki barvi, kot je podloga Sariki. Osnovo voščilnice sem po robovih rahlo senčila z rjavo blazinico, nato pa sem po robovih odtisnila mini krivulje.


Seveda mora biti čestitka obdelana tako z notranje, kot tudi z zunanje strani.
Na notranji strani je krivulja odtisnjena enako kot na zadnji, le da je razmik večji. Na zadnji strani je dodana še rožica - ne morem si pomagati :) enostavno mora biti še nekaj na zadnji strani.

I will be entering this project for this weeks ABC Challenge Blog. This weeks letter is L - L is for....Lace

13 komentarjev:

  1. Ta sprehod ti je pa resnično koristil. Mislim, da si tvoj sine zasluži tistega Tomažka. :)

    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Very pretty, thanks for joining us this week on ABC challenge.

    OdgovoriIzbriši
  3. gosh.. what an amazing card.
    love it

    OdgovoriIzbriši
  4. BM, fulllll lepaa Sarika....ma ti pa imaš ideje:))

    OdgovoriIzbriši
  5. Super Saro si naredila, ja sprehod ti je res dobro del :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. :) Thanks


    soncek :) saj veš, da mi pavs zelooo paše :)

    OdgovoriIzbriši
  7. lovely card

    thanks for joining us on ABC this week

    hugs jane x

    OdgovoriIzbriši
  8. ful lepo, sprehod ti pa res dobro dene..

    OdgovoriIzbriši
  9. Domiselna kombinacija in zelo lepa voscilnica! :)
    LP, tulpika

    OdgovoriIzbriši
  10. Tale Sara je za dol past! Pa ravno tak motiv kot za swap, ti jo pa že sedaj kažeš ... ;)

    Lp, Grejana

    OdgovoriIzbriši
  11. :)))

    Tale Sarika je za ABC challenge in ne za swapek :)

    Ne bi bilo fer, da jaz sodelujem pri swapu z belo Sariko odtisnjeno na pavs, ve pa s črno Sariko na papirju ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Very pretty. Thank you for joining in the ABC challenge this week.
    Cathy xx

    OdgovoriIzbriši
  13. a beautiful card - thank you for joining us on abc this week

    Vicky x

    OdgovoriIzbriši