četrtek, 30. oktober 2008

Moja Sarika - Sarah Kay Challenges week 17. Animals

Moja Sarika, narejena za svapek, bo sicer objavljena tudi v skupni objavi, vendar pa je tam le po ena slikica od vsake ustvarjalke, zato si zasluži tudi svojo objavo.
Hkrati pa jo bom malček "zlorabila" za Sarah Kay week 17. Animals izziv.








8 komentarjev:

  1. Uau! Moje barve, ni kaj! Padem na rjavo! Všeč mi je malce drugačen format voščilnice! Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Uuuu kakšna luštna Sara in ja tudi meni je zadnje čase rjava zelo všeč - mogoče zato, ker spominja na čokolado :-)Lepo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vauuuuuuuuuuuuu! Tale Sarika mi je pa svetovna, lepa izdelava, vse je za petko!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Noro dobra barvna kombinacija. Čudovita čestitka je nastala.

    OdgovoriIzbriši
  5. Barvna kombinacija je fantastična, čestitka pa fenomenalna! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  6. Rjavo imam najrajsi pri vroci cokoladi, ampak tale Sarika je pa vseeno nadkjutkana :)
    LP, tulpika

    OdgovoriIzbriši
  7. Ta Sarika je meni naj, naj med čestitkami za swap!
    Zeeeeeloooo lepa čestitka!

    OdgovoriIzbriši
  8. :) hvala :) se kar topim :)))prima spodbuda ste.

    OdgovoriIzbriši