sreda, 5. november 2008

Jesensko - zimska

Prejšnji teden sem v kompletu novih štampiljk naročila tudi tole ograjico.
Pri eni izmed blogovskih soustvarjalk (žal spet ne vem kje, ker je slikica nepodpisana) sem videla tole kombinacijo in se takoj zaljubila vanjo. Ograjico sem enostavno morala dobiti :)))

Spredaj: Tilda in ograjica sta pobarvani z barvicami in terpentinom, krilca in robovi oblekice so obdelani z bleščečim embossing prahcem, rob je raztrgan s paper distresser-jem, občrtan s flumastrom in senčen z oljnim pastelom. V robove sem prilepila Rayher polperlice.
Tilda je prilepljena na pohroščkan kvadratek, ki je senčen z belo blazinico.
Podlaga je Snowy day papir, ki je senčen s temno modro blazinico.
Trakec je Cream Organza Dovecraft 16mm.



Znotraj: notranjost je senčena s kombinacijo svetlo in temno modre blazinice.
Na levi strani sem dodala odtise snežinke, žepek z reliefom in tagec s snežinko in sporočilom na zadnji strani.
Na desni strani pa je znova snežinkast papir iz sprednje strani, snežinke pa so embosirane s Fiskars teksturno ploščico.



Zadaj: rob in Sizix snežinka sta senčena s temno modro blazinico.



This card is made for Our Creative Corner this week's challenge - It's all in the coloring.
Tilda is colored with Faber-Castell pencils and White spirit.





8 komentarjev: