četrtek, 27. november 2008

Inkadinkado snežak 2. del

Zadnjič sem nesla mami pokazat prve čestitke, ki sem jih naredila za novo leto, da izbere tiste, ki so ji všeč, da ji naredim celo serijo za sorodnike.
Prepričana sem bila, da ji bo tale Inkadinkado snežakec všeč, pa sem dobila hladen tuš - celo najprej se je razveselila , da sem ji naredila sožalno čestitko, potem pa, ko je videla snežaka, je skoraj jezno zabrusila, da takih morbidnih čestitk že ne bo pšiljala sorodnikom :(((
No, pa sem poskusila v srebrni barvi, če ji bo kaj bolj všeč :)

3 komentarji:

  1. Hehe, mame so take, ja. Misliš, da ji bo nekaj všeč, pa ugotoviš, da ni tako. Jaz sem tudi svoji čestitke s cuttlebugom delala, pa so meni tiste pikce najbolj všeč za ozadje, ker deluje kot sneg, ona je pa raje vidla rožice. Kaj češ. :) Mi je pa ta čestitka zelo všeč, črno-bela verzija en mičken bolj. :)

    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni tele srebrnkaste skoraj niso všeč - črna mi je tko kul :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mi (pri tem mislim na nekoliko "mlajšo" generacijo-sori mame) imamo črno belo kombinacijo za kultno vsečasno in brezčasno hkrati, kombinacijo ki skratka vžge ob vsaki priložnosti, drugi pa žal samo za žalno! Tudi meni ČB bolj potegne kot srebrna, se mi zdi, da ima več karakterja!

    OdgovoriIzbriši