sobota, 1. november 2008

Moji zlati Ani



Moja zlata Ana, nečakinja, jutri praznuje 7. rojstni dan.
Poleg darilca (Winx škatla polna pripomočkov za ustvarjanje), je dobila še čestitko, jesensko Tildo, ki sem jo pred kratkim objavila.
Ampak to še ni vse :))) Prejšnji teden mi je dala spominsko knjigo in me prosila, naj vanjo kaj narišem. Seveda sem trenutno vsa "snežena" in tudi slikica v spominski knjigi :)

Snežak je pobarvan z barvicami in terpentinom, modri deli so poudarjeni z modrim sakura glaze pisalom, šal, kapica in ime pa so poudarjeni s 3D lakom za servietno. Črke so izsekane s hroščem.
Uporabila sem baby blue Versa blazinico za vijugice in senčenje, kotno štanco in paper distresser za robove.

1 komentar:

  1. To pa je dokaz, da si cestitkomanka :))) Mi smo si v spominske knjige risali in pisali, ne pa stempljali :))))))))))))
    Sicer pa verjamem, da bo Anica vesela :)
    LP, tulpika

    OdgovoriIzbriši