četrtek, 4. september 2014

Izziv #115: Slovo poletju




 :))) da ne bo pomote .... popravljam stare grehe izpred dveh tednov :( ko smo imele na CRAFT-alnici izziv "SLOVO POLETJU"




Lisička ... zakaj se moja lisička poslavlja od poletja?
Zato, ker gresta moji mali lisički zopet v šolo in ker lisičja mati ponoči ne bo več mogla opazovati zvezdic :) bom pa z veseljem pobarvala še kakšno nadvse prikupno lisičko.

Gorjuss štampiljko lisičke sem kupila že marca v trgovini Rayher, ko smo imele srečanje, pa nikakor ni našla poti do končane čestitke. Natisnjene na akvarelnem papirju so se mi valjale po mizi in vsakič, ko sem jih morala premakniti, sem bila bolj jezna nanje, ker se nočejo pobarvati same in nase, ker nikakor nisem našla časa in volje za barvanje.
Papir sem vzela iz paketa Rose garden - tudi ti papirčki, skrbno shranjeni že pol leta, so čakali le še moje lisičke, da jih pobarvam.

Naredila sem dve barvni varianti, pri čemer sem kombinirala 2 papirčka.





Pokukajte še k Lili, Janji in Andreji


http://www.rayher.si


Do naslednjič ... radi se imejte ♥ ♥ ♥



2 komentarja: