sreda, 6. avgust 2014

Mavelu.com izziv: OKROGLO



 
Nov mesec, nov izziv na Mavelu.com

 


:) ko enkrat začneš ustvarjati v eni smeri, in so ti izdelki všeč, težko zamenjaš stil in narediš še kaj drugačnega :)

No, tokrat sem dodala liquid pearls na rožice in tudi na ozadje ter osenčeno pentljo.

 


Kadar delam čestitke z dvojnim zgornjim delom, ali izrezom, vedno tudi tu uporabim osnovo za čestitke - tako bo barva zgornjega papirja vedno enaka barvi spodnjega papirja. Prav tako vedno pazim pri izrezkih, da so iz enakega papirja.
No, tokrat se mi je zalomilo in je izrezek "čestitke" narejen iz belega šeleshamerja.
Malo se pozna na strukturi, veliko pa na barvi, ker se prav vidi, da ni snežno bela, kot osnova za čestitko.

 



Oglejte si še izdelke ostalih članic ustvarjalnega tima in se nam pridružite!


Do naslednjič ... radi se imejte ♥ ♥ ♥ 




Uporabila sem izdelke, ki so prikazani spodaj. Če vas kateri od izdelkov malo bolj zanima, lahko kliknete na sličico izdelka in povezalo vas bo na njegovo stran, kjer najdete dodatne informacije.
 


10 komentarjev:

  1. Meni se pa dopade tale efekt barvnega "odstopanja", ki se ga takole mimo grede opazi samo zato zato, ker si povedala :P! Fantastična voščilnica :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz ne bi opazila te razlike, če ne bi ti povedala.
    Voščilnica je čudovita.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je in na fotografijah se prav nič ne pozna raznolikost papirjev.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super je, nežna in luštkana. Ha, kar se sloga tiče ti prikimavam, ko te zasvoji eden se mu težko odrečeš in narediš kaj drugače .
    Pozdravček L.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zanimiv venček in čudovita voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasna je. Tako zelo nežna. :

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo, kako so lahko nežne barve izrazite, lepo!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita voščilnica je, krasne barve si izbrala. Motiv venčka mi je zelo pri srcu in tvoj je res prekrasen!

    OdgovoriIzbriši