sreda, 6. avgust 2014

Izziv #114: MORJE


 
 
Morje? Zakaj pa ne ... če se zaradi dežja ne kopam, zakaj pa ne bi vmes kaj ustvarila na to temo :)
 
 
 
 
Nikoli nisem bila pri tabornikih ali na kakšnem otroškem tečaju/krožku, kjer bi me učili vezlanja vozlov. Čeprav so mi bili vozli vedno zanimivi, pa nisem prišla dlje od tistega navadnega ... enkrat ali dvakrat zavitega :) samo da je nitka ostala mestu.
 
Pred časom sem na Pinterestu iskala slikice z navodili za vozlanje vozlov in jih preizkusila kar precej - moram priznati, da je večina vozlov čisto enostavnih, le dobre volje moraš biti :)
Tako se mi je porodila ideja o pomorsko obarvani čestitki. Naredila sem jo v dveh variantah - ena v bolj piratskih barvah, druga v klasičnih mornarskih.
Napis je narejen z label makerjem.
 
 
 
 
Preizkusiti sem morala še idejo z Memory box šablonico sidra, za katero pa nisem povsem prepričana, če je to to, kar sem pričakovala ...
 
 
 
 

Pokukajte še k Lili, Janji in Andreji, ter na CRAFT-alnici sodelujte v izzivu! 

http://www.rayher.si


Do naslednjič ... radi se imejte ♥ ♥ ♥


8 komentarjev:

  1. Morske variante so mi vedno vsec in tile tvoji vozli so zelo simpaticni, prav fajn izpadejo v obeh variacijah.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoji "zavozlani" voščilnici sta mi zelo všeč. Pa tudi napis je super :-).

    OdgovoriIzbriši
  3. Izvirni sta tile dve tvoji z vozli in napis se jima prav poda. Taki sta, da te ustavita za več kot hip ali dva in to je pokazatelj, da je bil na delu mojster... LP:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zagotovo izvirna voščilnica in podpiram, da si se naučila vezati vozle. Nikoli ne veš kdaj ti taka malenkost lahko orngi pomaga :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super si jih zavozlala, izpadeta čisto morsko.

    OdgovoriIzbriši
  6. You are nauti-cool!!
    Fuuul super voščilnice...tudi tiste z Memorybox šablonicami niso slabe...je pa res da zmagajo vozli :D

    HF

    OdgovoriIzbriši
  7. Simona, meni je tvoje vozlanje enkratno. Krasno si uporabila vozle na čestitkah. Čudovite so. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hudo dobri sta obe z vozli, super ideja. Všeč sta mi tudi obe s sidrom, minimalistični, a jima prav nič ne manjka ♥

    OdgovoriIzbriši