sreda, 4. junij 2014

Mavelu.com izziv: Out of the box



Pozdravljeni. Moje ustvarjalno sodelovanje z Mavelu.com se začenja danes, z junijskim izzivom:


OUT OF THE BOX 


Marina pravi: v mesecu juniju bi želela od tebe vedeti izdelek, ki ni v tvojem stilu ... Lahko uporabiš material, ki ga še nikoli ni uporabila, ali pa tehniko, ki si jo že dolgo želela poskusiti, pa se kar nisi mogla opogumiti, stil ustvarjanja,... Skratka nekaj, kar bo iz tebe potegnilo tisto, česar nisi vajena :)



:) jaz zagotovo nisem vajena delati z blagom (to priča že nekaj let pokvarjen šivalni stroj), hkrati pa nekako ne nosim nakita, modnih dodatkov ali dodatkov v laseh. Zakaj? Razen za ogrlic .... resnično ne vem zakaj ne. 
 Prav zato sem si ob Marininih pripomočkih zadala cilj, da si pripravim nekaj cart dodatkov za v lase in nekaj prikupnih brošk. 



Najprej sem se lotila izdelovanja tako imenovanih Kanzashi rožic.


Šablona za izdelavo rožic iz blaga - Pointed Petal se je po začetnem nejevernem ogledovanju izkazala za zelo priročno, enostavno in natančno.
Iz blaga sem si narezala trakove malce širše od odprte šablone, jih prepognila, vstavila šablono, jo spela in enostavno obrezala blago.
Blago sem narezala na trakove in ne na kvadratke zato, da bi preprečila nepotrebno izgubo blaga. Vendar odrezkov ne zavržite, saj jih lahko porabite na različne načine - npr. gumbke ali pa pri čestitkah, kar vam bom pokazala v naslednji objavi.


Pripravila sem si šivanko in kvačkanec v dolžini 50 - 60 cm. Zakaj kvačkanec? Prvo rožico, ki sem jo delala, sem šivala z dvojno šivalno nitjo, pa se mi je ob vezanju rožice pretrgala. Zato sem se raje odločila za močnejšo nit kvačkanca. 

Šivanje rožice je povsem enostavno. Na koncu niti lahko naredite vozel, vendar ni potrebno, saj blago ne pobegne zlahka z niti. 
Šivati začnete na sprednji strani šablonice (kjer je rožica) pri številki 1 - tudi tukaj jasno piše "start". 
Pri 1 torej vbodete od spredaj navzad, pri 2 vbodete od zadaj navspred in nato pri 3 od spredaj navzad .... ponavljate do 12, kjer morate z nitjo priti na sprednjo stran. 

Pazite, da v liha števila vbadate s sprednje strani, v soda pa z zadnje. Nitka ne sme biti nikjer preko šablone, ker se vam bo drugače vse zapletlo. 


Šablono enostavno odstranite in potegnite nitki z obeh strani, nato pa še nagubajte blago v obliko cvetnega lističa.


Takoj lahko nadaljujete z naslednjim cvetnim listom. Enostavno obrežete blago ob šabloni in šivate. 
Pazite, da vedno vbodete pri 1 s sprednje strani.


Najprej sem delala 5 listne cvetke, vendar so mi rožice s šestimi listi lepše. Število cvetnih listov prilagodite svojim željam.

Ko končate, enostavno zvežete skupaj oba konca niti , malo poravnate in rožica je tu!


S sprednje strani je rožica malce drugačna kot iz zadnje strani.


Pokazala vam bom še, kako sem naredila gumbke iz blaga. 
Povsem enostavno. 
Potrebujete le krogec iz malce tršega kartona, polnilo, blago, nit in lepilo (jaz večinoma za lepilo uporabljam glossy accents, vendar sem za prikaz uporabila belo PVA lepilo).

Polnilo oblikujte v kroglico in ga prilepite na krogec iz kartona, da se ne bo premikalo. Vmes obšijte po zunanjem robu krog blaga, ki naj bo nekoliko večji od kartonastega krogca. 
Krogec na zadnji strani namažete z lepilom in potegnete skupaj obe nitki tako, da se naredi nekakšen žakeljček. Zavežete nitki in gumbek je pripravljen.


Na sprednjo stran prilepimo z belim lepilom in lepilno pištolo gumbek, na zadnjo stran pa krogec iz blaga.


Jaz sem rožice uporabila kot broško, špangico, kot dodatek na elastiki in obroču za lase. 

Obroč za lase lahko uporabite za več različnih rožic - z ježkom. 
Eno stran ježka prilepite na obroč, drugo (predlagam da kosmato), pa prilepite in za večjo obstojnost še prišijete na kartonček, ki ste ga pripravili kot gumb, le da ga niste polnili. Kartonček nato z lepilno pištolo prilepite na zadnjo stran rože. 
Rožice lahko tako menjujete po želji in imate ob le enem obroču celo mavrico dodatkov.


Če sem slučajno bila premalo nazorna :) si lahko pogledate tudi uradni video proizvajalca. Tu je uporabljena druga šablona, zato je cvetek nekoliko drugačen.





Uporabila sem:





Oglejte si še izdelke ostalih članic ustvarjalnega tima in se nam pridružite!


Do naslednjič ... radi se imejte ♥ ♥ ♥  

17 komentarjev:

  1. Super navodila si pripravila, rožice z belimi pikicami so prav cort! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super broška - pikice so res vedno oh in sploh. Kar še kakšno naredi - krasno ti gre. čao

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoja zamisel je čudovita. Izbrala si čudovito blago. Nastali so prelepi modni dodatki.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vau, super si se spopadla z izzivom! In tako dobro si opisala postopek, da mogoče še mene kdaj prime, da vzamem blago v roke :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Tole si pa tako napisala, kot da je "simpl ku pasulj", ma ne vem če bi meni uspela taka mojstrovina... Fenomenalne rožice in kapo dol za šivanje :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasno, super ideja in natančen prikaz izdelave, bo treba sprobat.

    OdgovoriIzbriši
  7. Neja, bolj enostavno ne bi moglo biti. Še moja fanta, ki sta btw čist leva pri delu z iglo, sta brez težav naredila rožico.

    V post bom dodala še povezavo na uradno video predstavitev pripomočka.

    OdgovoriIzbriši
  8. Luštne zadevice si naredila :-)
    Lp Danii

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepe rožice. Hvala za nazoren prikaz in razlago :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Wow, krasen komplet si si naredila. Se je splacalo stopit iz svojih okvirjev. Lepo nosi in hvala za navodila.

    OdgovoriIzbriši
  11. Marinin izziv je v ustvarjalnem timu povzročil pravi ustvarjalni bum :) Prvič slišim za šablono. Lahko napišem le vauuu, super je in končni izdelki prav tako.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasno rožico si naredila! Včasih je res fino stopiti iz svojih okvirov in sam sebe presenetiti.
    Hvala za navodila.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  13. Krasne rožice si naredila, res si stopila iz svojih okvirjev, pa tudi lepo ti je uspelo :).

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovite rožice ... in tale šablona...uf, me že srbijo prsti :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Tole pa ti je super uspelo in barva je zelo lepa ;))
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  16. Rožice so čudovite in še pikice ♥. Super!

    OdgovoriIzbriši