sreda, 4. junij 2014

Izziv #109: Slovenski napis


Na CRAFT-alnici vas v drugem izzivu v maju vabimo k ustvarjanju s slovenskimi napisi


Napis je lahko ročno napisan, štampiljka, natisnjen, izvezen ...


Tokrat sem se odločila za enostavno voščilnico ob rojstvu otroka. Želela sem poudariti pomen napisa a hkrati dodati nekaj simbolično otroškega. Voziček je Memory box šablona.


Še ena čestitka, kjer bi bil vsak dodatek odveč. 
Uporabila sem Memory box plastično šablono, MB ptičke, Spellbinders okvirček za napis. Senčila sem z vintage photo distress inkom.



Marina iz Mavelu.com je tudi tokrat pripravila lepe nagrade za sodelujoče na izzivu: 


nagrada za top3: 


nagrada za izžrebano sodelujočo: 




Pokukajte še k Lili, Janji in Andreji, ter na CRAFT-alnici sodelujte v izzivu! 


. . .
 Do naslednjič ... radi se imejte ♥ ♥ ♥

 

3 komentarji:

  1. Tvoje voščilnice so me popolnoma očarale :-) Zelo lepe so.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne so in zelo zanimiv izziv ste pripravile...lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  3. Super izstopajo pisani vozički na eko kartonu, napis je krasen, ga imam tudi sama :)

    OdgovoriIzbriši