četrtek, 12. junij 2014

Izziv #110: Izdelajmo škatlico



 V 110. izzivu na naši CRAFT-alnici bomo izdelovali škatlice ... kakšne koli škatlice ... kvadratne, okrogle, ovalne ... škatlica ima lahko vsebino, ali pač je sama sebi namen. 

Lahko je čestitka, presenečenje ali nagrada :))


 Moja škatlica je hkrati tudi čestitka. Izdelana za v naprej za mojega najstarejšega pirata, ki septembra praznuje že 10. rojstni dan. Zdaj jo moram pa le še dobro skriti, da jo ne najde prehitro :) 
(Ana, ne pokaži mu fotke :)))


V mesecu juniju bo z nami ustvarjal Ustvarjalni dotik

Nagrada za naključno izžrebano ustvarjalko/ustvarjalca je 
album po želji iz kolekcije Santoro Mirabelle


 Top3 pa so tokrat izdatno nagrajene z darilnim bonom za nakup.

 


Pokukajte še k Lili, Janji in Andreji, ter na CRAFT-alnici sodelujte v izzivu! 
 

. . .
 
 
 Do naslednjič ... radi se imejte ♥ ♥ ♥


17 komentarjev:

  1. Simona fantastična je! Čudovito si jo okrasila :-))
    Te vrste škatlice še nisem delala in tvoja me je še bolj prepričala, da bo treta ....

    OdgovoriIzbriši
  2. Simona prekrasna je
    sama se tega podviga še nisem lotila,
    a če dobim dobra navodila
    bom definitivno poskusila
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je! Do sedaj sem videla le takšne z rožicami, metuljčki ali srčki, tvoja pa je videti kot knjigica za najmlajše - potegneš za kakšen listek in se kakšna zadevica premakne sem ter tja. Superca!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita je! Do sedaj sem videla le takšne z rožicami, metuljčki ali srčki, tvoja pa je videti kot knjigica za najmlajše - potegneš za kakšen listek in se kakšna zadevica premakne sem ter tja. Superca!

    OdgovoriIzbriši
  5. Do sedaj so samo rožice hodile ven iz takih škatlic, zdaj pa ena prava moška - piratska. Super je. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Prima je, res je nekaj posebnega. Dobro jo skrij, ker tisto kar ni treba otroci vedno najdejo ;).
    Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. Iii, to bo veselja, ko bo tvoj tavečji pirat dobil tole čudovito voščilnico :-) Me že dalj časa srbijo prsti, da bi poskusila narediti voščilnico v tem stilu. Morda pa mi kdaj uspe! :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Tole pa je res nekaj drugačnega, ker je moška :). Pirat bo navdušen, samo upam da ti jo uspe tako dobro skriti ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito darilce s krasnimi detajli. Barve so zelo lepo usklajene. Res lepa škatlica in zelo zanimiv izziv.
    Čestitke "piratu".
    Lep začetek tedna, Jana

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita je. Krasno darilo za prave pirate :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Joj Simona, tole je fenomenalno! Dodelano v nulo, ga ni junaka, ki mu ne bi bila všeč, tudi tvoj pirat bo neskončno navdušen, sem prepričana!

    OdgovoriIzbriši