petek, 11. februar 2011

kvačkani valentinčki


Victoria na svojem blogu ponuja prevod načrta za švedske srčke, meni najljubši vzorček :) (original načrt)

Michelle pa na svojem blogu ponuja več načrtov (zvezdica, drevesce, krog) in med njimi še en načrt za kvačkano srce (naredila sem enega - na zgornji sliki je spodaj desno - vendar mi ni preveč všeč )



Zimsko dekoracijo na mizi smo zamenjali z valnetinčkovo :))) ko pa bo narejenih še nekaj žužkov, bomo pa z njimi zamenjali srčke.



Snežakov še nismo pospravili :))) so preveč luštni :)) dodali smo le par srčkov :)

10 komentarjev:

  1. Prekrasno si ih napravila Simona!
    Želim ti sretno Velentinovo i punoo ljubavi, pusa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tile švedski srčki so zame španska vas! Ker sva s gospo kvačko fejst na vi! Tebi pa itak uspeva vse po vrsti. Vztrajna si pa tudi, ker jih je kar zajetek kupček. Skratka lepo dekoracijo si sestavila, snežaki pa bodo glede na mraz še aktualni.

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si jih naredila. Všeč mi je vaša dekoracija, ki jo spreminjaš in dopolnjuješ....vedno trendi :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Srčkasto srčkani srčki :)
    Po trgovinah nisem niti šla, ampak priznam, da me srčki po blogih zelo razveseljujejo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Srčki so čudoviti in vaše dekoracije zelo lepe :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo sledite letnim časom v vaši hiši :). Pri nas smo pa okrasne blazine zamenjali za bolj pomladne barve, pa je tudi kar bolje :)).
    LP

    OdgovoriIzbriši
  7. iii, lepi kvačkani srčki. Čeprav to ni ravno moj najljubši motiv, ampak tile kvačkani pa so mi všeč. Zabavno dekoracijo imaste pri vas doma.

    OdgovoriIzbriši
  8. Prelepi srčki in super dekoracija..vse v stilu.Hvala za načrte ( čeprav se s kvačko ne marava, še zmerja mislim, d a1x bom pa tudi to znala) :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. Iiiiiiiiii, mogoče, ko bo več časa :((.

    OdgovoriIzbriši
  10. Srce je motiv, ki mi največkrat ni všeč ... malo preveč izrabljen in predvsem zlorabljen se mi zdi, vendar včasih prebije mejo povprečnosti in tudi jaz izjavim: "Kako lepi srčki!" Tokrat je bilo tako.

    OdgovoriIzbriši