nedelja, 21. september 2008

Za sestrino sošolko s faksa

Še ena v seriji Sarah Kay deklic s pričko. Tokrat zopet v rjavi.
Ne vem zakaj, vendar me tale rjava tako pomirja in občutek imam, da pride dvobarvna čestitka veliko bolj do izraza.

Malo sem že pozabila, kako sem jo naredila, vendar ni nič posebnega.
Deklica je pobarvana s flumastri, krog je izrezan s ShapeCutterjem, spodaj je podlogica, izrezana in enbosirana z nestijem in hroščkom.
Čestitka je sestavljena kot kolaž okvirčkov, vsak za 1 cm manjši od predhodnjega. Temne barve so pobeljene z belo blazinico, svetlejše pa senčene z rjavo blazinico.
Zadnji okvirček in trakec pod dekloco sta embosirana s hroščkom.
Prav tako so s hroščkom izrezane rožice, ki so na okvirček pritrjene z razcepkami.
Okvirčki so med sabo lepljeni z obojestranskim lepilnim trakom, zadnji okvirček in valoviti krog z deklico pa sta prilepljena z montažnim obojestranskim lepilnim trakom (vmes je malo spužvice, za 3D učinek).
Z notranje in zadnje strani so dodani še odtisi štampiljk.

2 komentarja:

  1. Čudovita barvna kombinacija je. Tudi čestitka kot celota deluje super. Čisto paše k moji beli kavi :)

    OdgovoriIzbriši
  2. :))) ali pa k mojemu kakavu :)))
    Moram narediti še eno, ker je bila ta premalo časa v mojih rokah, da bi se je naužila.

    OdgovoriIzbriši