torek, 16. september 2008

Swapni četvorček - čestitka za Tulpiko

Spet je za nami nov uspešen krog swapnega četvorčka. Tokrat sem delala čestiko za Tulpiko.

Da ne bom delala pergamentnih čestitk vedno na enak način, sem se odločila, da motiv zamenjam z odtisom in tako naredim kolažno čestitko. No, meni se zdi, da je čisto v redu :)

Predloga za čestitko je iz junijske številke revije Parchment craft magazine. Obvezen je bil vsaj en del čestitke - ali obroba ali motiv, lahko oboje skupaj. Motiv je bil lahko barvan ali belo senčen - embosiran.

No, po raznih pripetijah s tole čestitko. Mimogrede naj omenim, da sem imela izrezljano popolnoma celo čestitko, pa sem se spravila lepit kamenčke, ki mi sprva niso bili všeč, zato sem hotela na čestitki nekaj popravit, vendar sem morala čestitko razrezati. Tako sta mi ostala dva dela - motiv in del čipke. No, po dooooooooolgem razmišljanju sem se odločila, da uporabim le motiv, vendar pa tega na nekoliko drugačen način :)

Motiv je barvan s Crayola blendable barvicami, izrezan z valovitimi škarjami, zraven so nalepljeni okrasni kamenčki (kompletek kamenčkov za okraševanje mobitelov). Pod motivom je prilepljen embosiran in s hroščkom in nestiji izrezan pavs. Da bi bile krivulje še bolj očitne, sem jih poudarila z belo StazOn blazinico.
Rožice so izrezane s hroščkom iz bež marmoriranega papirja, čez pa so potapkane z rjavo blazinico. Samo še trakec za dekoracijo, nekaj vijugastih štampiljk in še par rožic in čestitka je tu :)







Ni komentarjev:

Objavite komentar