četrtek, 21. avgust 2008

Zeleni obisk






Med dopustom, ko smo bili pri moji mami, nas je obiskala tale velikanka :) Škoda, da so slike mojih dveh fantov meglene, saj sta bila izjemno začudena nad njeno velikostjo.







A to ni bil edini obisk. No, poštarju se sicer ni dalo v prvo nadstropje, da bi mi predal paket, tako da sem morala sama ponj (presneti poštarji!!!!! baje ne ve, kje imamo vrata, samo za sosedo, ki je dva metra stran od nas, pa ve). Od razburjenja nad novo igračko in jeze nad poštarjem, sem dobila migreno, tako da sem večji del dneva preležala s hudim glavobolom. Bom pač vedela za drugič, da se ne bom sekirala :)

Tudi jaz sem ponosna lastnica zelenega hroščka - Cuttlebuga. No, imam ga že cel teden, pa nikakor nisem našla časa za objavo ;(. Za zraven pa imam trenutno le en žepek (rožice), ostalo blago pa je na poti iz Amerike.



Za pokušino so spodaj embosirani prvi koščki papirja.






Ni komentarjev:

Objavite komentar