petek, 22. avgust 2008

No, pa preizkusimo nove pripomočke ... najprej nestiji

Nestiji (Spellbinders Nestabilities) so eni izmed najbolj vsestransko uporabnih pripomočkov, ki jih lahko dokupimo za hroščka.

Na blogu Capture the moment je lepo opisano, kako se dela s pripomočki različnih podjetij na različnih prešah (Cuttlebug oz. hrošček je v bistvu navadna preša, malo polepšana in pobarvana, vendar prisrčna).

Da nekaj prihranim pri vseh teh stroških okoli hroščka, sem že pri Fiskarsovih ploščicah uporabljala adigraf namesto originalne podloge za embosiranje (to sem pri tem nakupu namreč pozabila kupiti :))). Presenetljivo se tudi tukaj dobro obnese.

Nestiji so torej uporabni na tri načine - z njimi režemo, embosiramo, ali jih imamo za šablono.
Kupi se jih v kompletu po pet do sedem matric oz. štanc, ki so enake oblike, vendar različnih velikosti. Večinoma so to liki z ravnim in valovitim robom, potem so tu še zvezde, srčki, rožice, ... prihajajo še nove oblike, ki bodo ustvarjalcem naredile še več veselja.


Danes vam bom pokazala, kako sem jaz z nestiji najprej izrezala, nato pa še embosirala.

Z nestiji se izrezuje zelo preprosto. Najprej plošča A, nato plošča C (C = cutting), papir, nesti, za konec sendviča pa še plošča B (B = emBossing).


Če vam je dovolj le izrezan nesti, ste tukaj končali. Če pa bi radi imeli tudi embosiran notranji rob, pa nadaljujte s postopkom.
Izrezanega papirja rajši ne dajajte izven štance, ker štance žal nimajo enakomernega roba in boste ponoven položaj našli malce težje. Pri ovalu npr. se oba konca razlikujeta, tako da ni vseeno na katero stran se izrezan papir obrne.

Tokrat bo "sendvič" malce drugačen. Najprej plošča A, nato 2, 3 ali celo 4 kosi papirja (jaz uporabljam šeleshamer). Kolikor kosov papirja boste dodali, toliko globji bo odtis. Na ta papir položimo nestija z rezilom navzgor in izrezan papir (pazite, da se dobro prilega obliki nestija).




Sledi adigraf z gladko stranjo proti nestiju in nato še plošča C. Sendvič spustimo skozi prešo.
Če se zatika in noče skozi, odvzemite kos papirja. Če gre prelahko, kakšen kos papirja še dodajte. Tukaj je potrebno delati po občutku, glede na debelino papirja, ... vsekakor pa vaja in izkušnje prinesejo svoje :)


Včeraj sem natisnila par štampiljk in dve celo že uspela pobarvati. Obe sta izrezani in embosirani z nestijem. Razlika je le v tem, da me je zanimalo, kako izgleda obraten rob.
Leva slikica je z obratnim robom, desna s pravim robom. Vsekakor mi je pravi rob bolj všeč :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar