petek, 22. avgust 2008

Začenja se val novih pripomočkov ... jupiiii

Prve so prišle štampiljke in StazOn blazinici. Kupila sem v Dianne hobby trgovinici prek neta, seveda :)



In ker so v tej trgovini zeloooo prijazni, sem zraven dobila tudi darilce - zelo zanimovo revijo, štampiljko in blazinico.


Ampak to ponovno še ni vse :))) na carini je paketek s pripomočki za hroščka :)) jupiii :)) Če bo vse po sreči, dobim že jutri :)))

3 komentarji:

  1. Najprej naj pohvalim tvoj blog. Zelo mi je všeč!! In ker se še ne spoznam na vse te stvari se tudi zelo dosti naučim!

    Imam pa eno vprašanje, in sicer me zanima koliko je treba plačat poštnino, če si kaj naročiš iz te trgovinice Dianne hobby?

    Prijetno ustvarjanje še naprej!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pozdravljena!

    Me veseli, da ti je moj blog v pomoč.

    Dianne hobby pošilja s paketno UPS dostavo - temu primerna je cena, 17€, vendar je naročeno blago v treh dneh pri tebi.

    OdgovoriIzbriši