sreda, 12. januar 2011

#21 izziv


Na CRAFT-alnici tokrat delamo čestitko za moškega/fanta/dečka. To, kar nam je ponavadi malce težje narediti. Pa dokažimo, da temu ni tako!


No, jaz sem klonila že takoj na začetku, saj mi ideja za moškega nikakor ni hotela zlesti na papir. Potem pa sem se oprijela rešilne bilke in naredila bolj otroško čestitko.
Iva iz Trgovine Ika mi je rekla, da so mornarčki bili hitro prodani, zato sem se odločila, da poleg mornarčkov iz #9 izziva naredim še kakšno podobno čestitko z ladjo.

Predloga za ladjico je narejena po štampiljki SU! Nursery Neccessities, inspiracijo za čestitko pa sem našla na več različnih blogih, saj je tale štampiljka s tem motivom čez lužo zelo priljubljena :)


Pri opisu izdelave bom bolj skopa, saj razen škarij, lepila, papirja in parih blazinic ni bilo uporabljenega nekega pribora. Pa še zahtevno ni bilo tole rezanje, pa čeprav zelo zamudno :)))

Težave so se pojavile pri napisu - meni se je zdelo "ahoj" čisto v redu mornarski pozdrav, dokler me Matevž ni vprašal, kaj pa to pomeni. Hja, "ahoj, mornar", kaj pa drugega ... potem sem začela razmišljati, da ne bo komu potegnilo bolj na češki živijo ... pa še tri pikice ... ne vem, no, ko gledam zraven te čestitko brez "ahoj"a, mi je takooo prazna :(

Na drugi sliki sem za vso pripadajočo kramo poleg čestitke uporabila morske živali, ki smo jih izdelali v okviru nalog iz adventnega koledarja (jah, z objavo bo bolj švoh, ker sem jaz bolj lena, kar se tiče fotoaparata in večino nismo poslikali :(

Da pa ne bo pisana ladjica samo na prvi strani, sem pobrskala za mojimi nožki in prastaro zalogo radirk in si naredila še štampiljko, s katero sem ladjico odtisnila še v notranjost čestitke in na kuvertico.




Pokukajte še k Manueli in Lili in na CRAFT-alnici sodelujte v izzivu!
.
.
.
.
Do naslednjič ... radi se imejte ♥ ♥ ♥


16 komentarjev:

  1. Zelo lepa pisana čestitka, všeč mi je, sicer pa: Kaj ni lepega pri tebi?!
    In tole z redirko je super :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo mi je všeč. Taka vesela in pisana je. Pa še štampiljko si si sama naredila. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je všeč.In tisti AHOJ čisto paše zraven.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je tudi všeč, ker je taka pisana, pa tudi zato, ker si uporabila zanjo pretežno škarje in lepilo. Štampiljka mi je pa sploh všeč!!
    (Ahoj je pa tudi v sskj, tako da je čisto umesten ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantovska voščilnica ti je super uspela. In tista tvoja štampiljka - pridna. Zelo lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kaka lepa čestitkica!! Všeč, všeč, všeč! <3 Uuu pa štampiljka - super! <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  7. :) K, hvala :) ni mi prišlo na pamet, da bi šla gledat v SSKJ :))) torej imam lahko mirno vest :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Nadvse mirno in kot solza čisto.
    (profesionalna deformacija, kaj češ)

    OdgovoriIzbriši
  9. Vedno rada pogledam tvoje izdelke, ker na njih pustiš en svoj oseben pečat - v tej objavi pa tudi dobesedno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Vesela pisana, mornarska čestitka! Pa saj AHOJ je kar v redu:):)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ahoj! Krasna čestitka, ki kar kliče po prostranem morju in soncu. Tematika, s katero ne moreš zgrešiti, ti pa tako ali tako ne! Super, LP.

    OdgovoriIzbriši
  12. Super in to, da si se lotila še štampiljke.....odlično narejeno. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Res imaš dobre zamisli! Tvoja štampiljka, da pa vsemu še piko na i. Nič čudnega, da se v redu prodajajo. :)

    OdgovoriIzbriši