torek, 1. julij 2014

Simona za Mavelu.com: Čestitka s sequinčki



Pozdravljene ustvarjalke in ustvarjalci!

Danes sem na Mavelu.com že drugič z vami Simona
 V tokratni objavi vam bom predstavila izdelavo čestitke s sequinčki.
 

Ploščice bleščice ali sequins so bile sprva namenjene uporabi z blagom za okraševanje. Lahko jih šivate direktno na blago ali pa jih povežete med sabo z nitjo in verigo iz sequinčkov prilepite na blago. 

Zakaj pa sequinčkov ne bi uporabili na čestitkah?
Lahko jih uporabite v "shaker cards", kot posamezne bleščeče dodatke .... lahko pa jih prilepite v ozadje 3D čestitke.

 
Najprej sem si pripravila papir in ga narezala na primerno velikost. Odločila sem se za 3D voščilnico z dvema slojema papirja in izrezom srca. Srce sem izrezala nekoliko nižje od sredine, da je na vrhu ostalo dovolj prostora za napis. Na rdeči papir sem obrisala izrezano srce - to mi je služilo za vodilo, kam sequinčke prilepiti.


Za lepljenje sequinčkov sem uporabila Glossy accents, ker se hitro posuši in dobro drži. Sequinčke sem lepila tudi izven začrtane meje, da je motiv dobro prekrit in se kasneje ne vidi morebitnih praznih prostorov. Rdeč karton sem nato prilepila na kvadratno osnovo za voščilnice, na rdeč papir pa sem s pomočjo 3D pence prilepila še zgornji, beli del z napisom.
 

 Ker mi je bil koncept čestitke zelo všeč, sem naredila še eno s pomočjo Memory box šablone. Tukaj sequinčki iz spodnje strani naredijo prav zanimiv efekt. 


Do naslednjič ... radi se imejte ♥ ♥ ♥


Uporabila sem izdelke, ki so prikazani spodaj. Če vas kateri od izdelkov malo bolj zanima, lahko kliknete na sličico izdelka in povezalo vas bo na njegovo stran, kjer najdete dodatne informacije.



7 komentarjev:

  1. Simona, s bleščicami si naredila čudoviti voščilnicami. Zelo lepi sta na tej belini in super si uporabila šablonico s srčki...nastane zelo zanimiv efekt.
    Lep dan ti želim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  2. Super efekt in zelo zanimiv aideja- bo potrebno kdaj poizkusiti :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super ideja in zelo lepo narejeno. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepi voščilnici in zanimiv efekt. Seqinčke imam tudi sama, pa pojma nisem imela, kako se jih lotiti :-) Hvala za idejo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Obe sta čudoviti, si imela kar nekaj dela, da si prilepila vse sequinčke! Učinek je krasen, se je splačalo. Všeč mi je, kako si posenčila srce in naredila obrobo na voščilnici, super!

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisem vedela, da se tem dodatkom reče siquinčki :) Čudoviti voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super si jih uporabila. Naredila si cudoviti voscilnici. Zelo vsecno.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši