nedelja, 27. julij 2014

Izziv #113: Nekaj za fanta/moškega


 
 
Kaj pravite, če spet naredimo nekaj za naše fante?
 
Jaz sem za :) saj sem polna idej :)
 
 
 
 
Janja me je za novo leto obdarila s kupčkom izrezkov in med njimi so bila tudi takšna očala. Dosedaj sem očala izrezovala z nožkom, tile izrezki pa so fantastična bližnjica :)
 
 
 
 
Pokapljan/pošprican zgornji kartonček, rahlo osenčen in nacefran, očalca in le napis v ujemajoči barvi.
 
 
 
 
Kot že tolikokrat dosedaj, me je prva verzija čestitke tako pritegnila, da sem morala izdelati še kakšno v drugi barvi ...
 
 
 
 
Pa naj bodo barve :)))
 
 
 
 
Ta očalca so pa malce drugačna ... za prave dame :))
 
 
 
 
In še ena skupinska.
 
 

 
 
 
Pokukajte še k Lili, Janji in Andreji, ter na CRAFT-alnici sodelujte v izzivu! 



 
Do naslednjič ... radi se imejte ♥ ♥ ♥ 


 

6 komentarjev: