ponedeljek, 18. maj 2009

Rahlo se ponavljam

Kaj čem - zunaj je prelepo, da bi sedela notri in papirčkala :))) na vrtu raste poleg zelišč tudi nadležna zel, ... :)))) vsak izgovor je pravšnji, vendar bi bil že čas, da začnem pobarvane motivčke spravljat na čestitke.
Spet sem se dela lotila iz kontra smeri - lažje je, če si najprej narediš barvno shemo in kompozicijo čestitke, potem pa pobarvaš motiv.

Ja, ta postavitev je pri meni že bila videna (s Sariko), vendar trenutno še nimam bolj pametne ideje in pa, po pravici povedano, so me pripravljeni papirčki že močno motili, tako da ni bilo druge, kot da jo dokončam.
To čestitko sem tudi prijavila na dva izziva: WOJ in Creative Inspirations.

15 komentarjev:

  1. Ja, kako ti je uspelo narediti takšen vzorček s čipko?!? Sigurno je to kakšna štanca posebne vrste, ki je nimam :) Meni je čestitka leeeepaaa!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je ta čipka tako všeč; nasploh je cela čestitka zelo lepa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Lenčka, tole je štanca od Marthe Stewart, Doily lace.
    Njene štance so kar precej drage, vendar če imaš dovolj potrplenja, jo na eBayu dobiš zelo poceni :)

    Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ful lepo si izštancala ta krog. Vse pohvale. Čestitka je čudovita, pa noben se ne spomni, da bi že kdaj videl tako postavitev, nič zato, če se ponavljaš. :) Tudi jaz najprej začnem z barvno shemo in postavitvijo, šele nato barvam motiv. Je lažje poiskati drugo barvico kot drug papirček. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj kako lepa!!! Pa prava mojstrica si , da ti rata takole izštancat, da paše skupaj. Pri meni se nikoli ne stika, kakor treba.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa. Čeprav sploh ni v mojih barvah.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo je lepa, meni je zelena vsec. In nekatere postavitve pac nikoli ne zastarajo :) Glavno, da pasejo v zamisljeno voscilnico in pri tebi je vse tipi topi :)
    Tisti plevel pa le hitro populi, da bos se kaj lahko popapirckala :)))
    LP, Tulpika

    OdgovoriIzbriši
  8. Res popolna izvedba, z zelo lepo izbiro barv, strukture, motiva,...Tina

    OdgovoriIzbriši
  9. Gorgeous card, love the WOJ image, and the colours are great. Love the detailed punching around the image too. Thanks for joining us on Creative Inspirations Challenge, and good luck. Louise x

    OdgovoriIzbriši
  10. Lovely card thanks for joining in with the challenge over at creative inspirations.Good luck thanks judex

    OdgovoriIzbriši
  11. Gorgeous card and so love the colours.
    Goodluck in the challenge and thanks for joining us over at Creative Inspirations.
    hugs
    tracy
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  12. wonderful card love the image too thanks for joining us at creative inspirations this week love cheryl xxx

    OdgovoriIzbriši
  13. Wow this is beautiful, fantastic detail with your punched border and this image is so wonderfully coloured.
    Hugs,
    Nicola -x-

    OdgovoriIzbriši