sreda, 18. februar 2009

Valentinčkov pergamentni swap

Odločila sem se, da ostanem zvesta temno rdeči in črni kombinaciji barv.
Zakaj? Ne vem, vendar mi je všeč :)))



Znotraj - ker je čestitko dobila Marjana, nekak nisem mogla napisat ljubezenskega verza :))) temveč sem se rajši odločila za prijateljskega :)

14 komentarjev:

  1. Zelo lepo kot vedno, kombinacija rdeča in črna sta pa tudi meni všeč! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. lepo

    tale bež kao čipka ... res efektivno

    lepo

    OdgovoriIzbriši
  3. Občudujem z odprtimi ustmi! Čestitka je res čudovita!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prečudovita! Me veseli, da si si zopet vzela čas za eno pavsiko!

    Suzana

    OdgovoriIzbriši
  5. what a beautiful card! i love the hearts! :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa čestitka. Ti si itak ekspert v pavsanju. Detajli, da te na rit vrže. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  7. tole krasotico sem držala v rokah in vzdihovala, kako čudovita je! saj sploh ni za verjet, da je kaj takega zmožno naredit. no, ti si pravi expert za tole pavsanje. kapo dol!!
    lp, iris

    OdgovoriIzbriši
  8. This work is Art! You are Master!!!! Congrats!!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Uaaau, brez besed, brez sape, brez srčnega utripa, ampak z veliiiko cedeče sline:) Krasna!

    OdgovoriIzbriši