petek, 13. februar 2009

Srečanje v Litiji

Kot se vedno spodobi, najprej darilci za organizatorki:





Za Aliko in Lili :) malček lepše zavit komplet odtiskov. Rožice, razcepke in trakec pa lahko reciklirata :)))

Za mačji swap pa sem z akrili naslikala tegale mucka.




Navdih (no, pravzaprav priznam, da sem idejo kar kopirala) sem dobila pri Belindi Lamb.

10 komentarjev:

  1. Zgornjih izdelkov se tudi jaz ne bi branila :) Darilci za organizatorki sta tako krasno zaviti, da samo gledaš, maček je pa pravi car.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo zavito, kar je pa notri je pa tudi najbrž zelo koristno za ponucat.
    Maček je tudi lepo ustvarjen, mi je všeč, čeprav nisem preveč ljubiteljica mačkov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo zavito, lepe barve. Maček je pa za dol past lep! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz bi pa to kar vse imela! V zgornja paketka sicer ne morem pokukat, kaj se skriva notri, ampak že zaradi embalaže bi se ju splačalo imet ...
    Mucek pa je tak oooooh in sploh!

    OdgovoriIzbriši
  5. jaaaaaaaaaaaaa tale kjutek je pa moj - res mi je krasen in zelo zelo podoben našemu Zorotu - HVALA!!!!! res sem vesela, da sem tvojega mačkona dobila :)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Tisti dve "čokoladici" prav dobro zgledata. Mačkon pa je sploh za pojest dober :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čist tko bom rekla ;) tvoj mačkon mi je veliko bolj všeč od originala, to pa zato, ker je tako po tvoje picajzlasto nalsikan. Fuuuul je lep.

    OdgovoriIzbriši
  8. Opsa! Tale muc je pa zelo lep!

    OdgovoriIzbriši
  9. vauuuu, kakšna darilca. kot vedno zelo lepo in unikatno :)

    OdgovoriIzbriši