četrtek, 20. november 2014

Mavelu BLOG HOP 2014


Na Mavelu.com se igramo blog hop
Pred mano sta vam krasne izdelke pokazali Marina, in Mojca, danes pa sem na vrsti jaz. 


Ustvarjala sem s kompletom štampiljk  


ki ga lahko s sodelovanjem osvojiš tudi ti!


 
 
S tem čudovitim setom štampiljk sem za danes izdelala kar osem čestitk :) in verjamem, da bodo še velikokrat na mizi :)




 Za prvo čestitko sem izbrala živahen papir v roza in rdečih odtenkih. Štampiljko "Čestitke" sem odtisnila na srednji izrez Floral ovals, notranjo obrobo pa sem izrezala s šablono Cherish border. Srčke, ki ostanejo kot izrezki, pa sem nalepila na ozadje. 
Dodala sem še nekaj rožic, kvačkanec, trakec in polperle.




 Moški čestitki v movembru ne smejo manjkati zajetne brčice :)) ki sem jih tokrat izrezala z nožkom. Očal pa na srečo ne rabim več izrezovati ročno, saj mi je Marina naročila to Die-namics šablono, ki jo lahko sedaj dobite tudi v njeni trgovini.
Ozadje je narejeno s pomočjo strukturne paste in memory box plastične šablone Worn out.




 Svojim izdelkom, ki jih naročnikom pošiljam po pošti, vedno dodam tudi malo zahvalno čestitko. Dosedaj so bili na sprednji strani metuljčki, v prihodnosti pa bo več srčkov :) 

Srčki so odtisnjeni s pomočjo distress inkov in dvema mini štampiljkama srčkov iz seta štampiljk "Najboljši pod soncem". Velik srček je tudi prevlečen z glossy accents za 3D učinek.

Naj tukaj z vami delim nasvet za uporabo mini štampiljkic - namesto akrilnega bloka uporabite pokrovček od mini misterja, si ga nataknete na prst kot sponge dauber in štempljate. Povsem enostavno.




In že smo pri zadnjem kompletu voščilnic. 
Veliki odtisi iz kompleta "Posebne priložnosti" so zelo primerni za CAS čestitke, saj ob odtisu ne potrebujejo veliko dodatkov. 

Izrezek šablone French pastry doily sem prerezala na pol, privezala kvačkanec in odtisnila napis. Tam, kjer se mi je zdelo, da pašejo tudi srčeca, sem jih tudi nalepila v ozadje. 
Na čestitki "Hvala iz srca" so srčki iz šablone Cherish border, na čestitki "Čestitke ob poroki" pa so mini srčki, ki so ostanek pri rezanju  s French pastry doily šablono. 

Tudi tukaj imam za vas nasvet. 
Oglejte si, kaj vaše šablone izrežejo in ne zavrzite vseh malih delčkov - takšne majhne srčke ali pike oz. kakšne druge like, lahko porabite tudi na čestitkah.




In se sprašuješ, kaj je blog hop
Članice Mavelu ustvarjalnega tima bomo vsak dan po ena predstavljale na naših blogih izdelke, ki smo jih ustvarile s pomočjo novih setov Mavelu slovenskih štampiljk


Na blog hopu lahko sodeluješ tudi ti!

Pripravi izdelek, na katerem uporabiš vsaj eno Mavelu štampiljko, objavi sliko izdelka na svojem blogu (ali FB strani ali kakšni drugi spletni platformi) in dodaj povezavo do uporabljene štampiljke in do objave blog hopa, na katerem sodeluješ. 
Z enim izdelkom lahko sodeluješ samo pri eni ustvarjalki. Lahko pa pripraviš več različnih izdekov in tako sodeluješ pri različnih ustvarjalkah :) 

Čas za sodelovanje imaš do 2.12.2014 do polnoči.

Nagrada je set štampiljk, ki smo jih punce uporabile pri svoji objavi. Mamljivo, kajne? Torej lepo vabljena k sodelovanju. Svoje izdelke pa prijaviš tako, da klikneš na spodnji modri gumb in slediš navodilom :)


Jutri pa se ne pozabi oglasiti na obisku pri Darji, ki je pripravila nekaj prav posebnega :)


Lepo se imej in uživaj v ustvarjanju :) 



17 komentarjev:

  1. prečudovite voščilnice!
    ena lepša od druge,
    lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Veliki in lepi napisi so resnicno lahko sami sebi dovolj. Ne potrebujejo veliko dodatkov in lepo si to prikazala na razlicnih voscilnicah.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ena lepša od druge in ta kompletek štampiljk je res uporaben.Všeč mi je,da si uporabila tudi najmanjše delce,ki tako poživijo samo voščilnico.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  4. U koliko krasnih izdelkov. Zelo lepe!

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo Simona, kako si krasno uporabila tale kompletek! Zadnje štiri s čipko so mi top, padajoči srčki so tako cort, tista z očali & brki je pa tako luštno hudomušna in napis super paše zraven :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Same krasne izdelke si ustvarila. Zadnja dva kompletka s čipkastim prtičkom pa sta mi najbolj všeč. :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Joj, si bila pa pridna. Lepa je vsaka zase in vse skupaj. No, sem pa dobila tudi potrditev, da nisem edina, ki "spravi" tudi ostanke, ki padejo ven zraven glavnih izrezkov. A ni super, ko vidiš, kaj vse lahko uporabiš. Pozdravček. p.s. Tale komplet štampiljk mi je zelooo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooo, kakšna serija čudovitih voščilnic. Štampiljke so zelo uporabne in si nam to lepo prikazala.

    OdgovoriIzbriši
  9. Tako različne, zelo lepe voščilnice si naredila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasne voščilnice od prve do zadnje, brkasta pa še posebaj posrečena :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Wow, Wow, Wow in Wow...prav vse so mi nadvse všeč. Čisto po mojem okusu. :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Res super si uporabila Marinino štampiljko....na 1001 način ;))) Vsi izdelki so čudoviti!

    OdgovoriIzbriši
  13. Vsaki bi lahko dodala svojo oznako;lepa, simpatična, cart, hudomušna - vse pa so mi všeč. Tiste na eko kartonu so pa meni na dušo.
    LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  14. Uau, čudovite voščilnice! So mi najprej v oči padle tele zadnje, eko voščilnice z belo čipko, ki so sicer preproste, ampak resnično čudovite.
    Ampak bolj ko gledam tudi vse ostale... res so lepe, prav vse.

    OdgovoriIzbriši
  15. krasne voščilnice. Posebne,čudovite, lepe, unikatne.. super :) lp Maja

    OdgovoriIzbriši