ponedeljek, 17. februar 2014

Izziv #101 - Rumeno-črna, kot čebela

 

Nisem pozabila ... najprej me je povozila gripa, nato pa še čas ... 

Sponzor meseca februarja je 


in ravno ta mesec imajo super razprodajo, zato vabljene vse, ki so vam všeč njihovi prikupni žužki, da jih obiščete in si prisvojite super popuste.


Jaz sem za naš izziv "Rumeno-črna, kot čebela" izbrala zaljubljeni čebelici, ki sem ju dala na že znano ozadje čebeljega panja.
Čebelici sta barvani s prismacolor barvicami. 


Pokukajte še k Lili, Janji in Andreji, ter na CRAFT-alnici sodelujte v izzivu! 

. . . .

Do naslednjič ... radi se imejte ♥ ♥ ♥
 
 

16 komentarjev:

  1. Prav simpatični sta tile tvoji čebelici.Zelo lepo si ju pobarvala.
    Super je!!!
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. Še si tu
    in s prekrasno voščilnico-
    upam, da si bolje
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepa voščilnica. Čebelici pa sta super prikupni in lepo pobarvani.

    OdgovoriIzbriši
  4. :) hvala

    Tamara, sem bolje, že skoraj dobro :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Cartkana, še posebno čebelica s trepalnicami. Barvanje pa krasno. Nisem pa še slišala za prismacolor barvice. (Sicer je pa še 100.000 stvari za katere nisem slišala pri ustvarjanju, vse pa tudi ne morem vedeti, a ne?)čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Mojca, Prismacolor so nekako najboljše barvice :) niso poceni, vendar se vsak vloženi evro splača.

    http://www.prismacolor.com/home

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa voščilnica..
    Upam, da je gripa že mimo in si dobro.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Cotkana in zelo všečna voščilnica, super si predstavila tematiko, vse je na svojem mestu in srček v sredi je krasen, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Res lusna zadevica je tole. Upam, da si se posteno pozdravila in si napolnila moci.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, res sta prikupni čebelici, ki neseta krasno srce, super pobarvano!

    OdgovoriIzbriši
  11. Super sta tile tvoji zaljubljeni čebelici :). Upam, da si se pocajtala.

    papa
    Ne-Ja

    OdgovoriIzbriši
  12. Že tako obožujem čebelice, tvoje so tako COOORT :) v celoti mi je ideja za voščilnico super. BRAVO! Lp, Zvezda

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo lusni cebelici. Po mojem ce bi me picilibti dve se alergije ne bi dobila :-)

    OdgovoriIzbriši