sreda, 20. april 2011

izziv#28



Tokrat na CRAFT-alnici razpisuje izziv Lili. Izbrala je postavitev.



Najprej sem mislila narediti še eno velikonočno voščilnico, ki pa je klavrno končala v škatli, kjer čaka na lepše čase. Nato pa sem našla ostanek darilnega papirja, ki je v moji omari že ohoho let ... seveda sem morala za zraven pod nujno pobarvati mojo novo LOTV štampiljko :)


Pokukajte še k Manueli, Lili in Janji na CRAFT-alnici sodelujte v izzivu!
.
.
.
.
Do naslednjič ... radi se imejte ♥ ♥ ♥

20 komentarjev:

  1. Lepa. In zelo všečna postavitev. Všeč mi je pa tudi barvanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Darilni papir je kot nalašč podlaga za motive malih radovednežev. Sidro in rešilni obroč lepo dopolnjujeta krasno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno si skombinirala tele papirčke in nastala je zelo prikupna čestitka. Ja, tile motivi od LOTV so res vsi po vrsti lepi. Tvoj je pobarvan čudovito :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa je in barve, ki si jih izbrala so popolne.
    Imej lep dan in lepe pbližajoče praznike...♥

    OdgovoriIzbriši
  5. Super je. Ozadje je super in fantek z jadrnico ter obroč in sidro so super kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo je lepa in v prekrasnih barvah:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Prav lušna, lepo barvana in hkrati navihana;) Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasno, boje su mi posebne, divno!
    Lijep pozdrav i ugodni blagdani.

    OdgovoriIzbriši
  9. iiii kako lušten fantič :) In tako lepo si ga izpostavila s kontrastom rdeče- zelene. Zelo luštno!

    OdgovoriIzbriši
  10. kako dobre barve! simpatičnaaaa, zelo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tako težko zavržemo kak lep papir :), lepo si ga uskladila z novo štampiljko. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo simpatična. Rešilni obroč in sidro zelo poživita. Joj, me že kar vleče na morje....

    OdgovoriIzbriši
  13. Zelo dobra kombinacija papirja in štamplijke=) morje pa nas tudi že kliče=)

    OdgovoriIzbriši
  14. Tvoje barvanje naravnost občudujem!
    Izbrala si lepe barve iz papir!

    OdgovoriIzbriši
  15. Zelo lep mornarček, papir za ozadje in obroč s sidrom pa voščilnico naredita čist dodelano.

    OdgovoriIzbriši
  16. Zelo mi je lepa. Tako lepo ozadje ima in ljubke morjke dodatke. Tudi jaz imam postavitev v glavi, a še brez ideje, kako jo zapolniti...

    OdgovoriIzbriši
  17. Luštna, zakon pobarvano, pa motiv je tko simpatičen:)

    OdgovoriIzbriši
  18. Zelo lepa, tak fajn morska :) Barvanje pa obvladaš v nulo! Lp

    OdgovoriIzbriši
  19. Čudovito čestitko si naredila, pa tko je lepo pobarvan tele fantič :-)

    OdgovoriIzbriši
  20. Zelo zelo zelo mi je všeč tale tvoja umetnina. Vse se tako ujema. Super!!!

    Papa Kefa***

    OdgovoriIzbriši