sreda, 6. oktober 2010

izziv #14



Danes na izzivu ... škatlice :)
Škatlica - v kakršni koli obliki za kakršen koli namen. Odkrita, pokrita, za shranjevanje, za darilo ali le za okras :)



Končno mi je uspelo spet naresti kompletek :) za zraven škatlice še čestitko.



Škatlica je oblečena Ferrero rondnoir bonbonjera. Moji najljubši bonbončki za sladkanje.
Papir je Snowy day, šabloni za izrezovanje kotnik od CB in Fleur de Liss od Spellbinder, snežinka je Sizzixova.

Škatlica je z notranje strani po robovih še dodatno oblepljena s čipko, da se zakrije morebitne nepravilnosti pri lepljenju :)



Ker mi je bila kombinacija Fleur de Liss medalijona in scrap rože zelo všeč, sem naredila še čestitko. Verjetno jih bo nastalo še več.





Pokukajte še k Manueli in Lili in na CRAFT-alnici sodelujte v izzivu!
.
.
.
.
Do naslednjič ... radi se imejte ♥ ♥ ♥

27 komentarjev:

  1. Super!! Zimski pravljični komplet. ♥ Všeč, všeč, všeč!! :)

    Lepo se imej,
    •*´¨`*••♥ Manuela ♥••*´¨`*•

    OdgovoriIzbriši
  2. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res lep zimski kompletek, čudovito si oblekla škatlico in nisem čisto prepričana, da te ne bom kopirala ;), saj mi je konbinacija na voščilnici res všeč :)).

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasen kompletek, čipka da še poseben čar! Romantičen :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Joooj,prečudovito!! Mislim, da to pove vse ;) Pa čimprej pokaži še kakšno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Bi kar gledala in gledala, tako mi je všeč. Res, čisto me je zasvojil ta kompletek!

    OdgovoriIzbriši
  7. prekrasno, elegantno, čarobno!!!
    Topli pozdrav s mora.
    Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasen komplet! Mi je pa prav zadišala ena ledena kocka,so ovitki ravno takšni... :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna škatlica. Tale snežinka na vrhu je res vrhunska.

    OdgovoriIzbriši
  10. Pravljična škatlic :-))
    Čuuuudovito lepa!

    OdgovoriIzbriši
  11. Resnično pravljični kompletek.
    Barvna kombinacija je fenomenalna.

    OdgovoriIzbriši
  12. Čudovita škatljica!! Zelo mi je všeč barva, in snežinke, čudovite so.

    Mimogrede na mojem blogu te čaka sončna nagradica

    OdgovoriIzbriši
  13. Ti resnično znaš vdihniti papirju nek poseben pečat, samo tvoj in prepoznaven. Prekrasen komplet!

    OdgovoriIzbriši
  14. Resnično lepo okrašena škatlica!Mislim, da bom na tem izzivu sodelovala, ker svoj čas sem prav oboževala škatlice:):)

    OdgovoriIzbriši
  15. Wow !!!
    Ich bin total begeistert !!
    Liebe Grüße Marlis

    OdgovoriIzbriši
  16. Spet je nastal zelo lep komplet. Všeč so mi barve, snežinka je pa sploh fenomenalna!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Tako lepa nežno zimska je tale čestitka in škatlica ... sicer pa kaj bi lahko drugega pri tebi človek našel kot fascinanten izdelek ...

    OdgovoriIzbriši
  18. iiii, noro dobro! Res si mojstrica papirja.

    OdgovoriIzbriši
  19. Simona - na mojem blogu lahko najdeš sončno nagrado, ki ti jo podeljujem.

    Nagrado pa ti podeljujem zato, ker si bila prva s katero sem komunicirala, ko sem se začela ukvarjati z izdelavo voščilnic in si mi prijazno pomagala ter mi dala prve napotke kako se tega sploh lotiti.
    Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  20. Super škatlica! :) Še posebej mi je všeč tisti beli notranji rob.

    OdgovoriIzbriši
  21. Kako mi je to lepo. Poglej pa še malo na moj blog. :)

    OdgovoriIzbriši
  22. že vidim, kako čudovite stvari boš podarjala za novoletna darila ....
    mojstrica si!!!!

    OdgovoriIzbriši
  23. Čestitam na osvojenoj nagradi kod Zondre. Pravi si znalac tog zanata. Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši