sreda, 4. avgust 2010

izziv #10



Metulji ... tokratni izziv na CRAFT-alnici mi pa ni delal težav :)))
Konec julija sem delala metuljčke, ki pa so bili preveč podobni tistemu iz prvega izziva, zato sem se odločila, da naredim pavsanega.

Predlogo sem si priredila iz tatuja, ki sem ga našla na netu. Še dobro, da sem si pavs vzela s sabo v Šentjanž :)


Čestitka je velikosti 10,5 x 10,5 cm, metuljček je malce manjši.



Pokukajte še k Manueli in Lili in na CRAFT-alnici sodelujte v izzivu!
Do naslednjič ... radi se imejte ♥ ♥ ♥

17 komentarjev:

  1. Olala, kakšna mojstrovina. Le kako ti uspe, da se nič ne strga, ko delaš nekaj tako krhkega, finega. Ja, kdor zna, pač zna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni mi čisto jasno kako si to naredila, izgleda pa krasno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Tale izziv pa ti je pisan na kožo:):) Vem , da obožuješ metuljčke:):) Naredila si fantastično čestitko!

    OdgovoriIzbriši
  4. O vau Simona, prekrasen je. Pravi elegantni lepotec.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tvoje pavsanje je fantastično kot tale metulj :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Simona še vedno trdim, da je tvoje pavsanje zame kvantna fizika :-).

    Čudovit je , moj je zraven kakor grdi raček :-((.

    OdgovoriIzbriši
  7. spet in spet - popolno. samo priklonim se lahko.

    OdgovoriIzbriši
  8. Wau! Kapo dol! Še en prelep pavsan metuljček izpod tvojih rok.

    OdgovoriIzbriši
  9. o mati mila kako ti lepe izdelke seckaš. Noro, noro lep je tale metulj

    OdgovoriIzbriši
  10. Piękny motyl, wykonanie super!!! Pozdrawiam z Polski.

    OdgovoriIzbriši