sobota, 25. julij 2009

tokrat .... rdeča

Za Abrahama, v rdeči barvi, pa naj bo podobna eni, ki sem jo že naredila. Nič lažjega :))




22 komentarjev:

  1. Zelo lepa rdečka. Tvoje barvanje mi sapo jemlje!Pa številka mi je tudi zelo lepa. Kako si jo naredila?(Firbec, ane:):):))

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh kako je lepa!!! Enostavno krasna!

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni je tudi zelo zelo všečna!

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo, zelooooo lepa v tej ognjeni verziji.

    OdgovoriIzbriši
  5. Rdeča je moja naj barva in ta čestitka mi je daleč najlepša doslej. Občutek imam da posreduje energijo,moč, hkrati pa je presneto romantična. Take so mi všeč in ....Še, še naredi take!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zlo luštna tako kot vse kar se skriva na tem blogu ... pa s temi igračkami tud ti mal preveč razsajaš ... pismu bom mogla osebni stečaj prjavt, če bo šlo tkole naprej ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je! Sploh ker je v rdečem, mi ej tako všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  8. oči so mi ostale na njej, krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  9. Preprosto UAU!! Barva ima strašno moč!

    OdgovoriIzbriši
  10. WOW!!

    Lovelly card, loved the red theme! ;P

    Daniel

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo, zelo lepa... takšna, ki je ognjevita in hkrati čustvena in romantična. Rožice so enkratne. Lp!

    OdgovoriIzbriši
  12. čudovita voščilnica - narejena tako pedantno kot znaš le ti!!!
    lp
    iris

    OdgovoriIzbriši
  13. Super, da nam še kakšno lepotičko pokažeš. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  14. Spet sem brez besed. Kako ti uspe vedno zadeti ravno pravo kombinacijo barv, dodatkov in kompozicije?! Saj sem jo videla že prvi dan objave, pa sem z odprtimi usti odjadrala naprej po netu.

    Najlepša hvala za nagradico :) Hm, pa še to ... sposodila sem si tele tvoje rožice (itak, ko pa imam tvoje dodatke in razcepke ;)) in jih uporabila na mojih zadnjih voščilnicah. Tako so leeepeee :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Se popravljam, da ne bo katera mislila, da sem polna samohvale. Leeepeee so Simonine rožice, no saj moje voščilnice so tudi OK, ampak zgornji komentar se tako smešno prebere. A se pogreznem zdaj ali kasneje :D

    OdgovoriIzbriši
  16. :)))) Neža, ne rabiš se pogrezat :))) ker so tvoje tudi čudovite:)

    OdgovoriIzbriši
  17. zelo je lepa, izžareva prav posebno energijo!!

    OdgovoriIzbriši
  18. Kako lepo pobarvana in dovršena postavitev. Ful, ful lepa!

    OdgovoriIzbriši