sreda, 11. februar 2009

Moni me je pofočkala

Moni me je pofočkala, naj pokažem šesto sliko iz šeste mape v fotoshrambi in nato pofočkam še šest blogerk/blogerjev.

I have been tagged by bloggin friend Moni!
Here are the rules: go to where you store your photos on your computer. Go to the SIXTH folder and pick the SIXTH photo. Post that photo on your blog along with a SHORT story about it. Tag SIX people and leave a comment on their blog or email them letting them know you chose them.

Zraven slikice seveda obvezna zgodbica :)




Lani maja meseca smo se vračali iz obiska v Metliki, pa smo se morali obvezno ustaviti še na Otoku pri letalu. To letalo je spomenik ..... mislim da letalcem v drugi svetovni vojni ... moram enkrat preverit :)

Ker smo bili tam ravno ob sončnem zahodu, je bila svetloba odlična za slikanje. Prav zaradi tega dodajam še tri slikice mojih dveh sončkov, ki sta se tam neizmerno zabavala :)))
Od letala smo oddaljeni le kakih 10 km, ustavimo pa se le 1x, mogoče 2x na leto in takrat fanta razposajeno divjata :)


Še malo bolj bližnja portreta :)
Jakob, ko je bila duda še njegova najboljša prijateljica in ko je imel še modre oči :) (zdaj so bolj ali manj zelene :(

Moj zlati, rjavooki Matevž :)

Fočkam pa

Bolho
Petyo
Tulpiko
Ustvarjalna
DODO
Manuela

6 komentarjev:

  1. Lepa fotka ob sončnem zahodu. Fanta sta pa res luštna. Se tudi jaz spomnim sosedove ta male, ki sem jo čuvala, ko je bila majhna, in je nekje pri treh letih zamenjala barvo oči iz modre na zeleno. :) Mi je prav v spominu ostal tisti dan, ko sem pogruntala, da ima drugo barvo oči. :)
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. aj, tvoja fantka sta pa še miiiicena.

    Dobro deneje tele fotke z nežnimi otročiči in zeleno travo v ozadju

    OdgovoriIzbriši
  3. Glej jih škratka mala - tele fotografije pa skoraj zmagajo v igrci, tako so lušne!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovite slike, lušna otroka! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  5. iii, kakšni škratki :)))

    (drugače sm te pa jaz tudi pofočkala :P )

    OdgovoriIzbriši