petek, 9. januar 2009

Zaljubljena snežaka

Pri nas v Beli Krajini še ni konec zime. Pravzaprav smo snežake šele dobro začeli delati. Prav zato je danes čestitka bolj zimska.

Čestitka je bila narejena po WOJ Challenge #13 skici.



Snežaka sem pobarvala z Distress inki (mustard seed, faded jeans, broken china, shabby shutters, peeled paint, fired brick, tea dye, brushed corduroy in black soot) in vodnim čopičem. No, hotela sem si ponovno dokazat, da o akvarelu nimam pojma in da se lahko mirne duše držim navadnih barvic. Tam vsaj vem, da se mi barva ne bo razlivala :)))
Ozadje snežakov je tapkano z vodnim čopičem in Distress Inki (mustard seed, faded jeans, broken china, shabby shutters in peeled paint). Ob robu je dodatno senčeno s faded jeans Distress Inkom.

Tiskan papir je Paperpizazz Snowflakes, po robovih senčen s faded jeans, snežinke pa so senčene s mustard seed Distress Inkom.

Dodane so še velike polperle v kotih in male na valovih.

15 komentarjev:

  1. Really pretty!! Love the pattern paper. Thanks for joining us/

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj,BojaMoja, kaj "bluziš", da ne znaš akvarelno barvati :). Meni (in mislim, da še marsikomu) je tvoje barvanje zelo, zelo všeč.
    Čestitka je leeeeepaaaa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Čisto prava za današnje temperature - barve in izdelava pa kar ogrejejo srce. Super!
    Oglasi se kaj na mojem blogu (objava 8.1.)...

    OdgovoriIzbriši
  4. oh REALLY PRETTY !!!!!! very very wonderful !!!!! LOVELY !!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Tili inki so pa res zakon...čudovito si pobarvala in barvno uskladila čestitko.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitka je res lepo pobarvana, sestavljena.. je pa za moj okus pač pretemna. Meni take barve ne potegnejo, mora bit bolj bejbi :) Kar pa ne pomeni, da ni res lepa :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Joooj, pozabila napisat oz. pohvalit.. super je, da napišeš tudi barve inkov. Sem ravno pred dnevi našla blog, kjer za vsak del čestitke napiše barvo inka :) Da vidim, kaj vse mi še manjka v moji zalogi :)

    OdgovoriIzbriši
  8. ;) Sonja, saj jih je "samo" 24 :)

    Hvala za pohvale :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Oh this is lovely thanks for joining us this week

    OdgovoriIzbriši
  10. Oh wow I love your colouring on this image. Thanks for linking to my candy and good luck in the draw. Kim

    OdgovoriIzbriši
  11. Tudi meni se snežaka dopadeta :).Upam, da nam prineseta še malo snega, da ne bo samo mraz.

    OdgovoriIzbriši
  12. Wow!! What a gorgeous card - the colours and papers are so beautiful.

    hugs Bev x

    OdgovoriIzbriši
  13. Hehe, se snezaki so zaceli sami sebi ustvarjati idealne zenske :))))
    Zelo lepa voscilnica, bejp!
    LP; tulpika

    OdgovoriIzbriši
  14. Ta snežkota sta prav luštna, čestitka pa super!!

    OdgovoriIzbriši
  15. You have created a stunning card, so pretty. love how you have coloured your image. thanks for joining us this week. hugs rachxx

    OdgovoriIzbriši