četrtek, 9. oktober 2008

Končno tudi prva prava Tilda :)

Na srečanju mi je rekla ena soforumašica, mislim da je bila Alika, da ji je sicer relief veje všeč, vendar da pa nima pojma, kaj bi z njim naredila oz. kako bi ga vkomponirala v čestitko.

No, Alika, ti je všeč?

Tilda je pobarvana z navadnimi flumastri s pomočjo čopiča. Relief, olistana veja, pa je senčen z oljnimi pasteli v zeleni in rjavi barvi tako, kot priporoča Valita. Rob reliefa je dodatno senčen z rjavim pastelom. Osnova čestitke je rjava, senčena z zeleno blazinico.

Tilda je na čestitko prilepljena z montažnim obojestranskim lepilnim trakom (za 3D učinek dvignjene Tilde). V zgornjem kotu sta dodani še dve Primo rožici z mini tagom za posvetilo in princeskino kronico.


Nisem si mislila, da bom sploh še kdaj slikala z oljnimi pasteli :) Kupila sem si jih pred davnimi šestimi leti, ko me je prijela ustvarjalna mrzlica. Med obiskom Londona sem si ogledala tudi Tate Modern, kjer imajo v kleti izjemno knjigarno z raznoraznimi knjigami na temo umetnosti. S sabo sem odnesla prečudovito knjigo za ustvarjanje z otroki, priročnik za akvarelno slikanje in še enega za slikanje s suhimi pasteli.

No, priznam, da od likovnega pouka v OŠ nisem imela veliko, saj smo takrat poznali le vodenke, flumastre in barvice. Še s svinčnikom nismo nič risali, pa je kljub vsemu zelo zabavno :(
Kaj so pasteli, nisem imela pojma. Po videzu sodeč iz knjige, je to nekaj podobnega voščenki. S tem "znanjem" o pastelih sem se odpravila v Prometeja v šoping :) domov pa prišla z najcenejšo možno varianto dovolj širokega izbora barv, ki pa je bila takrat za moj študentski žep hud udarec. Na škatlici je pisalo (oz. še vedno piše :)))) ) Oil Pastels, v knjigi sicer olja nikjer ne omenjajo, pa se mi je zdelo dovolj dobro. Seveda sem kupila še papirnat blender, pa čopič za prehode, pa fiksativ.
Vendar pa :)))) ko sem začela delati vaje ... ni bilo tako enostavno, kot piše v knjigi :((( malo razočarana sem vseeno vztrajala in bila celo prepričana, da so krivi pasteli, ker sem kupila najcenejše :(((
Po nekaj vajah mi je pa končno kapnilo, da mogoče pa to le ni to. Prebrala sem knjigo in na koncu našla razliko med suhimi in oljnimi pasteli :) Končno ... bila sem vesela, da niso krivi poceni pasteli :)))


No, kasneje sem našla še cenejše pastele - v Artu v Mariboru sem kupila komplet 48 pastelov, ki je bil še cenejši od prvih. Bila sem zelo vesela in komaj čakala, da jih preizkusim ... žal ... malo denarja, malo muzike :((( nasproti Dalerjevim so Louvrovi pasteli zanič :(


Takole pa izgledajo po tooooolikih letih, ko so končno spet ugledali luč sveta :)

Moja prva slika z oljnimi pasteli po navodilih iz tiste otroške knjige.



7 komentarjev:

  1. morma stegnit svoj jezik, haha, tole kar ti delaš, je dih jemajoče, tale podlaga pri tildiki je ........ nekaj prelepega, sama čestitka je tako čudovito skombinirana, da sem jo šla že neštetokrat gledat .....
    skratka ENKRATNA JE

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, Tildike so mi sicer všeč, ampak v tvojem primeru nisem čisto prepričana, ali mi je bolj všeč čestitka samo z vejo ali s Tildiko vred. Skoraj da se mi zdi, da je bolj po mojem okusu samo "podlaga".

    OdgovoriIzbriši
  3. :) tudi jaz jo še opazujem na polički :) ne bo več dolgo tam.


    K - ravno zaradi vejice, ki mi je, po mojem mnenju, zelo dobro izpadla, sem poslikala tudi še nedokončano čestitko s samo vejo.

    Samo meni je nekaj manjkalo ... pa Tildika je nabrala vejice :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. tudi meni sta obe verziji čestitke všeč, samo vejice ali pa s Tildo :D super ti je uspelo pobarvati relief.

    OdgovoriIzbriši
  5. Res čudovita tale prva prav Tilda :)))

    Podlaga super uporabljena.
    Da o barvanju ne govorimo...

    OdgovoriIzbriši
  6. tole si pa noro lepo pobarvala!!! krasno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala, ker si objavila povezavo z Valito! Res super tehnika, ki se je sama ne bi spomnila. Reliefe se trudim nekaj barvati z blazinicami, pa pride ven samo poc...

    OdgovoriIzbriši