četrtek, 21. avgust 2008

Igračkanje s hroščkom

Rožnati žepek sem peljala skozi hroščka že tolikokrat, da me je že strah, da se ne bo obrabil, preden pride ostali material. Tako sem se odločila preizkusiti Fiskarsove teksturne ploščice, s katerimi se tudi da embosirati s pomočjo hroščka.

Z rezultatom nisem popolnoma zadovoljna. Mogoče je adigraf, ki sem ga uporabila, pretrd, mogoče so krive teksturne ploščice, ker imajo plitev rez.

Za lažjo predstavo sem postopek še poslikala.

Najprej sem urezala kos 200 g papirja, da se natančno prilega A plošči. Nanj sem dala adigraf (če bi imela dovolj velik kos, bi ga tudi tako obrezala, kot sem papir).


Na adigraf seveda pride listič, katerega želimo embosirati, nanj pa seveda šablona.



Pokrijemo z B ploščo in peljemo čez prešo. Previdno in počasi, saj če peljemo "sendvič" počasi čez hroščka, bo papir lepše in globje embosiran. Jaz sem ga peljala še v nasprotno smer - torej 2x.



Kot sem rekla, z rezultatom nisem najbolje zadovoljna. Bo treba poizkati še kakšno možnost.
Za začetek ponuja Valita zelo zanimivo tehniko.

Ni komentarjev:

Objavite komentar