ponedeljek, 9. junij 2008

Projekt "Modra slika"

Ideja je sneta iz nemškega foruma Bastelelfe. Slika pa je bila narejena za teto mojega v.d. možeka.


1. IDEJA
Slikica je sneta iz nemškega foruma BastelElfe.

2. KAJ POTREBUJEMO
- platno (tukaj dimenzija 35x70, čeprav bi bilo 40x80 boljše)
- servetki z morskimi motivi
- medij za servetno, kit za les, mozaik narejen iz fimo mase
- akrilne barve: bela, svetlo modra in temno modra
- čopiči, lopatka, škarje, olfa nož
3. RAZVRŠČANJE IN LEPLJENJE SERVETKOV
Servetke razporedimo in jih prilepimo z medijem za servetno tehniko.
Najprej sem nalepila zgornjega in spodnjega večjega servetka, nato sredinska tavečja servetka, nazadnje sem poravnala in prilepila še manjše dele servetka.
4. BARVANJE PLATNA
Platno sem najprej pobarvala s svetlo modro akrilno barvo.
5. BARVANJE ROBA PLATNA
Lahko dodate še nekaj bele barve.
6. NANAŠANJE KITA IN MOZAIKA
Najprej sem zmešala kit za les in temno moder akril in nanesla na platno z lopatico, da bi dobila strukturo.
Na še svež nanos kita sem vtisnila kvadratke fimo mozaika.
7. KONČANO
Zaenkrat se še zadovoljna - bomo videli, kaj bo, ko se nanos posuši.
8. SLIKA ŽE VISI NA STENI

Slika je nekoliko drugačna kot izvorna ideja, ker sem se odločila, da uporabim fimo mozaik.

Ni komentarjev:

Objavite komentar