petek, 2. oktober 2015

Pisani četverček



Nisem si mislila, da še znam ... narediti nekaj novega ... poslikati ... objaviti :) 

Čestitka je bila naročena za Sveti krst enega fejst fanta. Ker pa mi je koncept všeč, so nastale barvne različice. 




Golob miru lahko simbolizira marsikaj, zato sem naredila tudi sožalnico, ki jo prijavljam na septembrski izziv na Ustvarjalnem dotiku.



Iz trgovine sem uporabila osnovo za čestitko in štampiljko, verjetno pa je bilo še kaj :)


Jap, brišem prah in se pripravljam na izdelovanje božičnic in novoletnic :)


15 komentarjev:

  1. Uh, kar dolgo te ni bilo :)
    Krasne so in všeč mi je, ker si golobčka uporabila tudi za sožalnico. Čudovite so v vseh barvnih izvedbah.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasen barvni izbor! Tudi sožalna je prav lepa. Žal se je naš izziv že zaključil 30. sept. in že pripravljamo novo temo :) V nedeljo bo nova objava. lp Barbara

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo te je znova brati on občudovati. Lepe kombinacije.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo so lepe v vseh barvnih kombinacijah in tudi sama tega istega golobčka uporabljam na sožalnicah. LP:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobrodošla nazaj.
    Vse po vrsti so zelo lepe.

    OdgovoriIzbriši
  6. V vseh barvnih kombinacijah so čestitke zelo lepe. Tudi sožalica mi je všeč. Pa te res dolgo ni bilo! :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne v vseh barvnih kombinacijah.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovite so, v vsaki barvi so nekaj poebnega.

    OdgovoriIzbriši
  9. Simona, prav razveselila sem se, ko sem zagledala tvojo objavo ♥ Tale golobček je tako lep in všeč so mi prav vse barvne kombinacije, v katere si ga postavila. Se že veselim tvojih prazničnih voščilnic! Pozdravček, Maja

    OdgovoriIzbriši
  10. Ooo kako lepo je spet prebrati tvojo objavo in si ogledati te krasne čestitke. :)
    Še posebej sta mi v oči padli zelena in rdeča čestitka, ki imata res krasen papir za ozadje. In tudi sožalnica z golobčkom, je nekaj posebnega.
    Pozdravček, Valentina.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zelo so lepe, še najbolj sta mi všeč različici v modri in roza barvi.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ponudba ne-protokolskega posojila
    Pomoč je najboljši način, da delite svojo večno ljubezen, to je tisto, kar me je potisnilo, da vam na voljo posojilo, ki se začne od 2.000 evrov do 10.000.000 evrov z zelo preprostimi pogoji. Prav tako sem naložbe in zasebna posojila vseh vrst. Kontaktirajte me za zadovoljstvo.

    E-pošta: simondurochefort@gmail.com
    WhatsApp: +33752366330

    OdgovoriIzbriši
  13. Da bi se take voščilnice spravil sam delat, res nimam časa ... toliko časa kot prevažam sveže zamrznjeno hrano v izoliranih boxih res nimam časa še za to.
    Je pa res, da je takšen izdelek zelo lepo darilo!
    Kar tako naprej!

    OdgovoriIzbriši