sreda, 29. april 2015

Voščilnica z malim slončkom


:) je že čas, da obrišem prah na mojem blogu in pokažem, kaj sem ustvarjala v zadnjih treh mesecih? 
No, vsega ne bom pokazala, saj mi je uspelo narediti pravo armado novih čestitk, ki bodo počasi "kapljale" na blog, 
ko bo primeren čas zanje.  

Danes vam pokažem prikupne minimalistične čestitke s slončkom, ki jih lahko dobite v Trgovini Ika v Ljubljani in Škofji Loki, ali pa jih naročite pri meni.
  
 
Nekaj najlepšega, kar lahko storiš v življenju, je zaželeti čestitke, srečo in zdravje ob rojstvu otročička.
Čudež rojstva prinaša vse sladkosti starševstva, a tudi skrb, ki se ne more primerjati z ničemer drugim.

Prikupne male Cottage Cutz šablone so ravno prav nežne za čestitko ob rojstvu. V kombinaciji z Mavelu štampiljkami, pa čestitka dobi še osebno noto.


Najprej sem naredila čestitke z eno štampiljko. Čestitke so mi bile sicer zelo všeč, vendar jim je nekaj manjkalo. Nekaj večjega, saj je napis droben, slonček pa prav tako majhen.
Odločila sem se, da kombiniram dve štampiljki, da "čestitke" iz prvotne štampiljke zamenjam z večjo štampiljko. Ta kombinacija pa veliko lepše uravnoteži čestitko.


Slončki so izrezani iz belega akvarelnega papirja in senčeni z distress inki. Zgornji del kartončka, ki sem ga prilepila na osnovo za voščilnice, sem senčila z distressi, popraskala rob in pokapljala z razredčenimi distressi.


Na pogled enostavna čestitka, ki pa zahteva drobno delo :)




Do naslednjič ... radi se imejte ♥♥♥ 






Uporabila sem izdelke, ki so prikazani spodaj. Če vas kateri od izdelkov malo bolj zanima, lahko kliknete na sličico izdelka in povezalo vas bo na njegovo stran, kjer najdete dodatne informacije.


12 komentarjev:

  1. Sem te že kar fajn pogrešala.
    Voščilnica, kjer je beseda čestitke večja od ostalih besed, je krasna in res lepše dopolni celotno čestitko. No, tudi ostali slončki so zelo prikupni :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tile slončki so pa tako simpatični in lepi, da bi se kar zaljubila vanje. :-)) Čudovit "manj je več" stil. Za čisto desetko! :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Simona, me prav veseli, da si malo pobrisala prah :) .... se malo hecam.
    Čestitke so izredno luštne. Cort motiv in izbira napisa pri prvi, je čudovita kombinacija ♥. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako lušne in sladke so tele voščilnice. Zelo vesela sem, da si se nam javila po dolgem času.

    OdgovoriIzbriši
  5. Temu prikupnemu slončku si namenila res lepo poslanstvo in ga odela v naročje barv. Krasne so in zelo lepo si tudi opisala čudež starševstva.
    Lepo, da si obrisala prah z bloga:), LP.

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasne so. čisto simple in tako cart. :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepe minimalistične voščilnice s čisto pravo mero barv. Meni čudovite!

    OdgovoriIzbriši
  8. Simpatični so tile tvoji slončki.

    OdgovoriIzbriši