sreda, 12. november 2014

Izziv #121: Fantek ali punčka



Na CRAFT-alnici se bomo za naslednja dva tedna odele v 
modre in roza odtenke.


Konjički so izrezani s skalpelom, spodnji potiskan papir pa je ostanek papirja od sovic, ki sem ga tokrat pametno uporabila :) 
(vir inspiracije)


Seveda otroci niso samo modri in roza. Čudoviti so v vseh barvah, zato so tudi moji konjički pisani.




Pokukajte še k Lili, Janji in Andreji, ter na CRAFT-alnici 
sodelujte v izzivu! 





Do naslednjič ... radi se imejte ♥ ♥ ♥ 
 

17 komentarjev:

  1. Nadvse lepe voščilnice.
    Sem bila prepričana, da si uporabila rezalno šablono ... pa me presenetiš s skalpelom :)). Dobra si. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Konjiček je eden mojih ljubših motivov. Vse je v njem, igrivost, romantika, preprostost. Lepe so.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi jaz ne morem verjeti, da nisi uporabila šablone...v piko izrezani konjički, da o ozadju ne govorim. Čudovito pisani so. čao

    OdgovoriIzbriši
  4. S skalpelom?? Kapo dol do tal in še naprej :) Lepe se!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Res, vsa čast za neverjetno natančnost. Čestitke so nekaj posebnega...preproste in krasne. :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Kot moje predhodnice, se tudi jaz čudim tvojemu rezanju - bravo, zelo lepe in preproste voščilnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Tvoji konjički so prekrasni v vseh barvnih kombinacijah. Vse pohvale za sklapel. Dobro si ga natrenirala. :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Imaš pa res mirno roko za rezanje konjičkov. Luštne, preproste čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uh, skalpel za vse te konjičke?! Dobra si, ker si opravila takšno delo. Všeč mi je srček pri vsakem konjičku.

    OdgovoriIzbriši
  10. Če te prav razumem si vse ročno izrezala? Kapo dol.
    Krasni so in krasen efekt.

    OdgovoriIzbriši
  11. Prelepi nostalgični konjički in čestitke za "mirno" roko!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. S skalpelom? Noro :) Perfektno izrezano in lepe so v vseh barvnih kombinacijah. Srce pa pika na i :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Noro, kaj se ne lotiš... u nulo izrezano..bravo, krasne čestitke so nastale!

    OdgovoriIzbriši
  14. Simona, s skalpelom!! Popolni konjički, res, kapo dol. Januarja se priporočam za enega :-).

    OdgovoriIzbriši
  15. O, bravo, konjički so enkratni in seveda voščilnice v celoti.

    OdgovoriIzbriši
  16. Kar gledam in gledam, tole je izrezano do pikice natančno! Te res občudujem, da se lotiš takega projekta. Voščilnice so prečudovite!

    OdgovoriIzbriši