sreda, 2. april 2014

izziv #105: ČESTITKE OB DIPLOMI



Tokratni izziv na CRAFT-alnici je morda malce težji ... 
Zraven je lahko tudi darilce. 

Da pa bo izziv vseeno malce lažji in ne strogo omejen ... diplomant je lahko tudi maturant oz. kdorkoli, ki uspešno zaključi nek izobraževalni program.


Sponzor meseca aprila je Teta Beta.



 Pred časom so mi v Trgovini Ika naložili izziv, naj pripravim nekaj čestitk za diplomante. 
Priznam, izziv je bil zame resnično težak. Ko pa sem našla tole Sizzixovo šablono, pa je ustvarjanje diplomskih čestitk postalo užitek :)


 Nastali sta dve različici - za čestitke ob diplomi in čestitke ob uspehu.


 Seveda lahko vse danes objavljene čestitke kupite pri meni ali v Trgovini Ika.


 Pri tej čestitki sem se igrala s tiskanjem gosjega peresa. Odlična ideja, paziti morate le na to, da se po tiskanju barva res dobro posuši, ker se drugače grdo razmaže.


 :) naredila pa sem še takšne, bolj hudomušne :)

 



Pokukajte še k Lili, Janji in Andreji, ter na CRAFT-alnici sodelujte v izzivu! 


. . . .

Do naslednjič ... radi se imejte ♥ ♥ ♥ 

15 komentarjev:

  1. Saj ne vem,katera mi je bolj všeč.Vse so prav simpatične!
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma cel komplet je noro dober, če pa že moram izbirati bi se odločila za pero. Sem jh občudovala že pri Tini B., ma tudi v tvoji izvedbi so vredni vse pohvala :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Voščilnice s peresi so zelo elegantne in učene in lepe :-) Tale spodnja, hudomušna, pa me je resnično nasmejala. Super je!

    OdgovoriIzbriši
  4. Predivne čestitke.Najviše mi se sviđa prva, baš je posebna, mada ne zaostaju ni ostale.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  5. Vse so super, tale hudomusna pa je pika na i.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma vse so super in bi se težko odločila kater je boljša. Pomagalo bi mi le to, odvisno kakšni osebi jo podarim.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  7. Obe sta "hudi"; v prvi si zajela eleganco in umirjenost, v drugi hudomušnost in akcijo...:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Pri čestitkam za diplomo vedno pomislim, da mora biti na njej diplomska kapa. Zato si mi s nalivnikom in peresom razširila obzorje :)
    Ona,s tiskanim peresom, je enkratna in če ne bi prilepila linka, ne bi vedela, kako je narejeno. Fenomenalno!
    Vse so super lepe!

    OdgovoriIzbriši
  9. Uuuu,zelo, zelo zanimiva in tako zelo drugačna, super je!

    OdgovoriIzbriši
  10. Prve s peresom so čudovite, druga z odtisnjenim peresom je nekaj zelo posebnega, ob tretji sem se pa prav nasmejala - super serija za diplomante! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. o tele s peresi so super pa tudi brkice niso slebe :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Tole pero je tudi meni zelo všeč in seveda sem ga morala že pred časom nabavit...Čudovita voščilnica je nastala in ozadje je fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši