torek, 30. november 2010

:) danes sem ponosna nase

Na spletni strani Trgovine Ika sem dobila svojo stran ♥ ♥ ♥




Sem brez besed ♥ ♥ ♥ Iva in Ika, hvala vama :)

26 komentarjev:

  1. Čestitke od srca Simona!!!
    Veliki pozdrav,Zondra Art

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitam...svaka čast!
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  3. Iskrene čestitke, si resnično zaslužiš. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Iskrene čestitke! Lijep pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitam! Si absolutno zaslužiš svojo stran!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke Simona, vseakkor tvoji krasni izdelki spadajo na to mesto.

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitam BM
    Si to zares zaslužila

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke!!! Ti in tvoje voščilnice si res zaslužijo posebno mesto.

    OdgovoriIzbriši
  9. Nisem dosti presenečena, saj imaš tako čudovite izdelke,da drugega niti ne bi pričakovala. Čestitam.

    OdgovoriIzbriši
  10. Bravo! Iskrene čestitke in resnično si te tvoje male umetnije zaslužijo posebno mesto.

    OdgovoriIzbriši
  11. Sem že na blogu napisala, pa lahko tudi tu. Čestitam in res si lahko ponosna nase!

    OdgovoriIzbriši
  12. Bravo!
    Upravičeno ponosna, so pa tvoje čestitke zelo lepe, sploh čipke tako spešl, da si zaslužijo svojo stran.

    OdgovoriIzbriši
  13. Iskrene čestitke! Zaslužiš si!

    OdgovoriIzbriši
  14. Iskrene čestitke, to pa je res nekaj! Sem vesela zate!

    OdgovoriIzbriši
  15. Čestitam ti Simona, vsekakor si si zaslužila, saj so tvoji izdelki čudoviti !!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Zasluženo!
    Moje čestitke :-))M

    OdgovoriIzbriši
  17. Tvoje delo res zasluži posebno mesto!

    OdgovoriIzbriši
  18. Čestitke Simona. Tvoji izdelki in ti kot ustvarjalka le teh....si to definitivno zaslužite.

    OdgovoriIzbriši
  19. Lepo, čestitam.
    Si zaslužiš :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Čestitam umetnica ,bravo:):)

    OdgovoriIzbriši