torek, 15. december 2009

Prosim, prihrani mi kakšno minutko

PONOVNO NAPROŠAM BLOGERJE IN BLOGERICE, DA SE USMILIJO TISTIH, KI BI RADI ODDALI KOMENTAR :)



Drage ustvarjalke!

V zadnjih treh letih se vas je nabralo že za skoraj celo knjižnico.
Rada vas obiskujem, ker ste neizčrpen vir idej.

Vendar pa me moti nekaj ... za vas le par klikov, zame kakšna minuta, dve na dan, ki bi jih drugače uporabila za kakšen prijazen komentar ali novo idejo.

Zato torej ukinite preverjanje komentarjev z besedo!




Kako?
Čisto enostavno :)

Pojdite v "nastavitve", jeziček "komentarji" in proti koncu strani obkljukajte NE pri postavki "želite prikazati preverjanje z besedo za komentarje", shranite nastavitve.

Če bi se slučajno vseeno pojavil kak nesrečni, nezaželjeni, spam komentar, lahko funkcijo vseeno spet vklopite, komentarje pa same izbrišete.


ZELO VAM BOM HVALEŽNA!

27 komentarjev:

  1. Se pridružujem tvojim željam po umiku nadležnega preverjanja z besedo. :) Zna it pošteno na živce! :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi mene to moti. Sicer imam to funkcijo preverjanja odstranjeno, samo me vseeno še vedno moti, ker se komentar takoj ne pokaže, ampak je najprej predogled. Se tudi to da kje odstraniti?

    OdgovoriIzbriši
  3. Evo sem že popravila,hvala za opozorilo in zakaj se ni gdo že prej spomnil opozorit nas na tole neprijetnost ;))).Tudi sama nimam najraje teh preverjanj ,niti pomislila nisem pa na to ,da je to tudi pri meni vklopljeo:(((((((,hvala za opozorilo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, dobro da si nas na tole spomnila. Sem imela vklopljeno kot dober računalničar, ha ha. Ampak v bistvu gre tudi meni malo na živce, tako da sem sedaj izklopla.

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni se zdi, da je pognanih čisto preveč oglaševalskih botov za razne packarije, ki jih ta zadeva polovi. In spama ne prenesem v nobeni obliki, tako da - tudi meni gre na živce, ko moram zaradi kakšnega preverjanja 2x klikniti za isti komentar, ampak druga možnost, gledati, kako se ti pojavljajo svinjarije, je veliko bolj zoprna.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super, da si to povedala, tudi meni to žre živce.

    OdgovoriIzbriši
  7. K, že več kot eno leto imam izklopljeno tole preverjanje in, moram potrkat, ves čas ni bilo nič čudnega. Nobenih spam komentarjev ... sej ni problem, da moraš 2x kliknit ... mene motijo tiste besede brez repa in glave. Nekatere imajo za preverjanje po 4 črke, spet druge po 8, 10 ... preden prebereš in natipkaš, pa če ima vsak blog to izbrano, gre v brezvezen nič kar nekaj časa.

    Helena, poskusi: nastavitve-komentarji-komentar oblika postavitev - obklukaj pojavno okno

    OdgovoriIzbriši
  8. Tudi meni gre malček na živce tisto nepotrebno preverjanje in zato pustim kak komentar manj, ker se mi s tem ne da ukvarjat.
    Na svojem blogu imam to odklopljeno že od začetka, ker je bila ravno v času začetka bloga na spletu kampanija proti preverjanju z besedo.
    V tem času sem imela mogoče 3 neprimerne komentarje, ki sem jih izbrisala takoj po prejemu obvestila na mail. Mislim, da je to premajhno število, da bi nazaj vklapljala :)
    Sicer pa, vsak po svoje.. kot nam paše.

    OdgovoriIzbriši
  9. Pod to se podpišem!
    Sama sem že pred časom štartala to akcijo (v neprevedeni obliki), tudi sama izklopila preverjanje z besedo in lahko samo potrdim, da nisem od takrat prejela nobenega spama (ne tu na blogu). Če pa bi se začelo, bi pa začasno vklopila nazaj.

    Tako se ti lahko samo zahvalim BojaMoja, za tako prisrčno povabilo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Boja Moja hvala, bom poskusila.
    Jaz tudi nisem imela še nobenega neprimernega komentarja zaradi odklopljenega preverjanja.

    OdgovoriIzbriši
  11. No tud jest se zahvaljujem za šnelkurs iz bloggerja ... tko kot ostalim puncam tud men parajo živce te brezvezne besede in me je prou zanimal kako je s tem na mojem blogu in glejga zlomka tud jest sm mela na ON to blesarijo ... zato res hvala za opomin ... ;o)

    OdgovoriIzbriši
  12. Evo, tudi jaz sem popravila :) Ja, priznam...mene tudi drugje to zelo moti...in zdaj sem imela napisano vso "pot", kako to popravit :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Couldn't agree more! It's so irritating when you have to write that word. Especially when you visit a lot of blogs.

    dan!el

    OdgovoriIzbriši
  14. Tudi mene to moti, saj moram včasih večkrat preveriti skovanke iz črk, pogosto pa kar kliknem objavi, pa komentar ni objavljen, ker se kasneje pokaže še to preverjanje!
    PS
    Hvala za tvojo skrb v komentarju novemberskega posta. Me je kar malo zbudil in sem ti za to iz srca hvaležna!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Prepričana sem bila, da imam izklopljeno! Potem pa sem se spomnila, da sem že enkrat poleti vklopila nazaj, ker sem dobila nekaj vsiljene pošte. Upam, da bo zdaj O.K. Ja, je kar moteče.

    OdgovoriIzbriši
  16. Hvala za tvoje sporočilo in še bolj za navodilo. Z veseljem sem izklopila, ker je tudi meni moteče, LP

    OdgovoriIzbriši
  17. Sem mislila, da imam to že izklopljeno, ker sem to že urejala, ker tudi mene to moti!
    Bom ponovno, hvala za opozorilo :-))

    OdgovoriIzbriši
  18. Bojamoja hvala za opozorilo. Sploh nisem vedela, da je to vklopljeno. Sicer imam pa toliko težav z objavami, da do tega sploh nisem še prišla.

    OdgovoriIzbriši
  19. Izklopljeno. Hvala za navodila :)).

    OdgovoriIzbriši
  20. Se strinjam! Sam velikokrat kar odneham s komentiranjem, kadar imajo nastavljena takšna preverjanja, da se ubijam z besedo. Škoda.

    OdgovoriIzbriši
  21. Jaz imam ves čas izklopljeno in se strinjam s tabo. Dobivam spame, ampak blogger je napredoval in meni on že kar sam briše. Na mail še dobim obvestilo, če grem pogledat k objavi, pa teh komentarjev ni. Nekako tako kot vsiljena pošta na gmailu. :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Oj! hvala za opozorilo! Sploh nisem vedla da imam tudi jst to funkcijo vklopljeno, ker sem bla zihr, da sem jo izklopila ko sem si naredila blog, ker tudi mene moti, ko moram pisati tiste črke in številke...LP

    OdgovoriIzbriši
  23. Tudi jaz uredila - zdaj pa le komentirajte ;-)))

    OdgovoriIzbriši