četrtek, 2. julij 2009

Katharina in WOJ praznujejo 1. rojstni dan :))

Zato je Katharina razpisala tudi "guest designer call". Ker mi je skica všeč, sem morala preizkusiti tudi sama.


14 komentarjev:

  1. Lušna čestitka.
    Tudi meni je všeč ta postavitev, predvsem dodatki v polkrogu. Si mi lušte nardila.
    ;)

    lp, moi
    p.s. a vam tudi nagajajo komentarji? tega sem morala še 1x napisati, ker me je vrglo ven :(

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita čestitka, pa veliko sreče s "GD Call-om"! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna čestitka...sretno na GDC
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  4. Več kot odlična je. Pa gumbki so tak fini! :) Držim pesti zate. :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa je, spet te čudovite barve in krasno pobarvano in sestavljeno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Super čestitko si naredila. Barve so mi še posebej všeč.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lepa čestitka in veliko sreče!

    OdgovoriIzbriši
  8. :) hvala :))

    No, saj pri teh GDCjih itak da nimam kaj pričakovat ... nisem iz pravega testa :))) ampak skica je pa vrhunska :)

    OdgovoriIzbriši
  9. U, kako dobra oblika. Pa skončano tudi v tvojem razpoznavnem slogu. Super, res!

    OdgovoriIzbriši
  10. Oh beautiful, so atmospheric. Kim

    OdgovoriIzbriši
  11. Prelepa ti je cestitka! Odlicni papiri i cvetovi. Puno srece! :)

    Vanja

    OdgovoriIzbriši
  12. What a lovely vintage card, love the distressed edges!

    OdgovoriIzbriši