nedelja, 21. junij 2009

Meni se ne da pisat ...

Andra mi je na prejšnjem srečanju rekla, da moram vse pokazat, kar delam.
No, nekaterih stvari pač ni za kazat :))) ker so grozni ponečedki :))) spet druge so bolj ali manj kopije že videnega na internetu.
Saj vem ... copyright pa to ... ampak nekatere stvari so takooo lepe, tako popolne, da včasih pa le moram "kopirati". Pa čeprav naredim "kopijo" z neenakimi pripomočki, z neenakimi barvami, z neenakimi okraski ...

Tale Sarika je pri meni na mizi že kar nekaj časa, saj kljub iskanju še nisem našla avtorice čestitke (jo bom dodala, če jo najdem oz. če jo najde kdo pred mano, naj mi prosim sporoči avtorja originala ... vem, zelo sem nemarna, ker se mi pri shranjevanju slik iz neta ne da dopisati avtorja ... zavedam se, samo sem skrajno nepoboljšljiva :), zato sem z objavo oklevala. Pa vendar. Meni je všeč :) in lepo dopolnjuje moj vintage stil iz zadnjih čestitk.



Sarika je embosirana s prozornim prahcem.



In še dokaz, da je celo lastne izdelke težko kopirati :)))))
Ker mi je bila postavitev všeč, sem naredila še eno podobno tisti iz mojega zadnjega WOJ izziva.






11 komentarjev:

  1. Krasni sta. Še posebej mi je všeč pri prvi okvirček iz čipke. Si velja zapomniti takšno idejo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super lepe,lepo narejene, detajli so enkratni. Pa te barve, kar gledam in se sprašujem kako ti uspe.

    OdgovoriIzbriši
  3. Obe sta prečudoviti, mogoče tudi zato, ker so rjavi (vintage) toni moji toni. Jaz bi najraje vse fotke prebarvala v sepijo, da se moram kar močno zadrževat, da tega ne počnem!

    OdgovoriIzbriši
  4. Res sta krasni. Tud jaz imam rada rjave tone :)...se pa strinjam, da je včasih še težje kopirati, kot narediti kaj drugačnega :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita zadeva, ta Sarika. Tudi meni je zelo všeč okvir iz čipk in pa ti 'distresani' robovi, ki imajo učinek razgibanosti. Pa barva se mi zelo dopade; sama sem se že večkrat lotila rjave, ki je moja zelo ljuba barva, ampak vedno izpadejo dolgočasne čestitke. Tvoje pa nikakor. Te bo treba malo kopirat ;-).

    OdgovoriIzbriši
  6. Obe sta super in tako perfektno dodelani. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je, všeč mi je! Lp, moni

    OdgovoriIzbriši
  8. Kopiranje ni baš tvoja vrlina, če pa že ti veš, da si nekomu "ukradla" idejo pa ni nič narobe, ker če je nekdo dal nekaj na splet valda ni pričakoval, da nebo nihče te ideje uporabil ... saj lahko najdeš povsod številne imitacije tigrovega kožuha, pa si tiger ne more čisto nič pomagat samo v brk se lahko smeji posnemovalcem, ker ima samo on in čisto samo on pravega...

    Zelo lepo kot vedno ... kaj naj pa še rečem ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Obe čestitki sta čudoviti. Čeprav mi je druga še za odtenek bolj. Všeč mi je kombinacija modre na rjavi podlagi.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tebi pa ležijo tele vintage čestitke, so vsi izdelki res nekaj posebnega. In jaaa, ne bi škodilo, če bi čisto vse pokazala :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasni sta! Neverjeten občutek imaš. Za barve in postavitev. Imaš ravno pravo mero vsega in izdelek je na koncu popoln. Čisto nič ni za narediti drugače. kar pa se tiče avtorskih pravic. Močno dvomim, da ima kakšna ustvarjalka kaj takega v mislih. Meni se zdi prava čast, če kdo kaj mojega kopira. Ni večje pohvale od tega. V končni fazi je to verjetno tudi namen blogov in galerij, da navdušujemo druga drugo in poskusimo kaj novega,izven svojih običajnih okvirjev.

    OdgovoriIzbriši