sreda, 29. april 2009

Čestitka za Abrahama / 50 and fabulous

Sosed, kateremu sem naredila tisto poročno pavsiko, me je prosil, da mu naredim še eno čestitko v modrem za maminih 50 let.

Seveda ne znam več narediti nič kaj lepega, če to ni pavs :)))
No, upam, da je izpadlo lepo :)

In ker sem jo pozabila slikat, ker se mi je mudilo na srečanje v Velenju, mi jo je poslikal on. Obvlada. Ga moram vprašat, na kakšni podlogi je slikal :)

Parchment card in blue for my neighbor's mother, who celebrate her 50th birthday.

10 komentarjev:

  1. Super lepa pausica, pa saj so vse tvoje pausice nekaj posebnega. Prava paša za oči.

    OdgovoriIzbriši
  2. O,lepa!! Obvladaš paus ni kaj rečt.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tvoje pausice so nekaj posebnega. Takoooo zeeelooo lepeeee. Bi jih kar gledala, zato so za v okvir in na steno.

    OdgovoriIzbriši
  4. Uau, zelo lepa čestitka. Prav elegantno in super zgleda.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, ja ... pavs je tvoja specialnost. Res je lepa. Pa ne samo fotka, tudi čestitka. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Vauuuu! Spet ena lepa!! Ta tehnika ti tudi ful leži. Jaz pa ne bi imela toliko potrpljenja.

    P.s. one slikice, ki jih uporabljam na svojih voščilnicah pa dobim na netu

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je! Virusi ti dobro denejo :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo je lepa, jaz bi takšno čestitko kasneje razdrla in naredila ven mini slikico v okvirju!Tina

    OdgovoriIzbriši
  9. Uf, men so vse lepe, ampak sigurno vzamejo tudi veliko časa, potrpljenja in natančnosti...?

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful card!!! So sweet and elegant!!

    Greetings,
    Saskia

    OdgovoriIzbriši