torek, 31. marec 2009

Nova pavsika

Ja, saj bi se res že spodobilo, da pokažem, kaj sem delala zadnje čase :) samo nikakor ne najdem časa za objavo :(

Pavsika je narejena po naročilu po istem vzorčku kot za zadnji swap, le da je vzorček malo pomanjšan, da sem ga stlačila v okvirček paspartuja.



Seveda sem naredila veliko napako in vzela "bold" mrežo namesto "fine" - predvsem se vidi pri metuljčku, da so vzorčki preveliki.

18 komentarjev:

  1. se priklanjam tvoji potrpežljivosti in natančnosti.

    OdgovoriIzbriši
  2. A-a-a-a-a
    Jaz bi znorela, tolko pikanja in podobnega natančnega dela. Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. BojaMoja, samo strmim in gledam ter občudujem te tvoje krhke stvaritve!! Koliko časa, potrpežljivosti, volje ... je potrebno, da končaš takšno lepotičko. Res si mojstrica v pavsanju!!!

    P.S. Ker vem, da ne boš še enkrat pokukala med komentarje pri zadnji objavi na mojem blogu, naj tukaj napišem, da ti kar uporabi idejo, saj ni moja :) In hvala za lepe besede!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ne bit tako kritična. Meni je čudovita in vem, da se kaj takega ne bi lotila ;)

    moi

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz ne vidim nobene napake!Samo eno krasno, nežno stvaritev.Res si dobra!Tina

    OdgovoriIzbriši
  6. :) hvala :)

    Lenčka, vedno pokukam nazaj, če kaj vprašam :))

    Samokritika je do določene mere dobra. Res pa je, da večino napak vidi samo tisti, ki jih naredi :))) Če ne bi omenila, se ne bi videlo.
    Vendar pa je tukaj prav, da sem ugotovila napačno in da ne bom naslednjič napake ponovila :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zame je to fantazija, ki kar sapo vzame. Prečudovito, na "napake" se pa jaz tak sploh ne spoznam :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Uhh, tole je pa zame še vedno znanstvena fantastika in občudujem vse izdelke, ki jih spraviš skupaj.
    Prav lepo je pogledat pavsike, pa čeprav ti veš, kaj bi lahko prihodnjič naredila drugače. Zato pa si vedno boljša.

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaz te občudujem, tvoji izdelki so vsi za dol past, pavsice pa so- nimam besed, samo vem, da potem zvečer težko zaspim, ko vidi kaj takega.

    OdgovoriIzbriši
  10. Hojla! Tole tvoje pavsanje je pa prava mikrokirurgija, sploh mi ni jasno, kako ti tole uspe. Čudovita!!
    Pa hvala za komentar - dekca ni sešita (s šivalnim strojem sva še vedno skregana), ampak zavozlana skupaj (dve poli flisa, narezani trakci, zavezani), edino žirafica je zašita NA ROKE:)
    Cmokec dino-fanu:)
    Dekca neprij.

    OdgovoriIzbriši
  11. Simona, pa to je filigransko delo!

    UHhau.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kakšno pavsanje, za past v nezavest!

    OdgovoriIzbriši
  13. obvladaš!! sploh nimam besed. samo občudujem...

    OdgovoriIzbriši
  14. Prekrasno! Obožujem možnosti,ki jih daje pavs, nimam pa vsega pravega orodja. Bi lahko dobila kakšen namig, kje se kupi, kar se rabi za prebadanje - ali je mogoče vse narejeno kar doma?
    O napakah pa prosim ne, ker je ta čipka prava umetnina.

    OdgovoriIzbriši
  15. Wow, cool! :P

    Greetings from Daniel
    *Norway*

    OdgovoriIzbriši
  16. :) hvala :) thanks :))

    Kristina, vse moje orodje je kupljeno v tujini (JGD se spomnem, ostalih ne). Nekaj ima Lea v Memoriesu v Celju, prepričana pa sem, da bi se dalo tudi naročit.

    OdgovoriIzbriši