petek, 9. januar 2009

One Lovely Blog Award /všeč mi je tvoj blog


This lovely blog award I got from Moni. Her creations are gorgeous and I love her blog! Thank you Moni, you are so nice! Go and see her blog!


Another blog award from Little ant - Mravljica.

Ok, I need to pass this award onto 7 other bloggers, that is hard decision!


Tanja
Mojca
Nataša
Manuela
Sultana
Kreal
McCrafty


Zgornjo luštkano nagradico sem dobila od Moni. Ker večkrat pokukam k njej, vem da so na njenem blogu same lepe stvari :), zato vsem priporočam ogled. Hvala Moni :)
Spodnjo pa je prispevala Mravljica. Tudi ona ima čudovit blog z nešteto dobrimi idejami. Njen blog bi moral biti med priljubljenimi :)

Ker naj bi nagradico podelila naprej sedmim, sem se odločila, da to nagradico dobijo moje zveste komentatorke. Nekaj jih je že bilo nominiranih (Tulpi, Sonja, Helena ...), katerim bi z veseljem podelila še eno nagradico, vendar vem, da takšna spodbuda zelo prija začetnikom :) in zato podeljujem nagradico nekaterim, ki so na blog sceni krajši čas ...... no zdej sem pa zabluzila a ne? :)))))

2 komentarja:

  1. Me veseli, da ti je všeč! Nagrado si pa zaslužiš! lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, BM, zabluzila. Ampak te imamo vseeno radi in hvala za nagradico :)))
    LP, tulpika

    OdgovoriIzbriši