petek, 5. december 2008

Pofočkana / I was tagged

Dekca me je pofočkala, naj povem sedem naključnih resnic o sebi :)
I was tagged by Dekca to tell seven random things about myself.

1. rada sem sama, da je tišina okoli mene, vsaj kakšno minutko na dan
2. najboljše torte spečem po polnoči
3. še vedno mi zastane srce, ko vidim mojo srednješolsko ljubezen
4. sem računalniško/internetni odvisnik
5. rada kupujem stvari za ustvarjanje (pa čeprav včasih traja zelooooooooooo dolgo, preden kakšno reč prvič uporabim)
6. v zadnjih štirih letih sem prebrala več pravljic kot v preostalih 26 :)))
7. imam dober spomin, kar pa včasih tudi ni dobro, saj se predobro spominjam tudi tistih stvari, ki bolijo. Priznam, da včasih preveč rada omenim kakšno stvar iz "zgodovine" :( ki mi je zagodla krivico.

Fočkam pa naslednje
tulpiko
Lenčko
Manuelo
Mojco
Polipap crafter
Sonjo
Ustvarjalno

2 komentarja: